Alla inlägg under september 2008

Av Lena - 30 september 2008 20:13


Så nu är jag hemma och hästarna har fått komma in i stallet ; )


Jag har varit på p-möte på jobbet i kväll; )

Manär alltid likapigg på dessa möten!

Först jobbar man full dag och sedan ska man sitta på möte i 2 1/2 timma på kvällen ; (


I morse när klockan ringde 5.00 så snurrade hela rummet, det var länge sedan jag var så fruktansvärt yr, mådde dessutom illa ; (

Eftersom jag skulle vara först på jobbet plågade jag mig iväg trots allt!


Efter ett tag släppte det värsta och dagen avslutades med värsta tänkbara skallebang!!!


Nu hade jag tänkt lägga mig tidigt så jag får vila ordentligt till i morgon!


Sov gott och ta hand om varandra ; ))


Kram Lena



Av Lena - 30 september 2008 06:05


God morgon alla glada ; )))

Välkomna till en ny dag ; )


Kram Lena



Av Lena - 29 september 2008 07:58


Ny dag och ännu en ny vecka!!!!


Av Lena - 28 september 2008 17:08


Så var det slut på cupen!


Tur med vädret hade vi, solsken och blå himmel!!!!!

Våra tjejer kom 5:a av 8 lag ; )


Jag har jobbat i stort sett hela dagen, mest i caféterian ; )


Spännande att se hur mycket pengar det blev i vinst ; )


Nu ska jag vila lite, smaska på lite äppelkaka och dricka te!


Ha en fortsatt trevlig söndag!


Kram Lena



Av Lena - 28 september 2008 07:52


Fotbollscup hela dagen = )))


Ha en bra söndag!


Kram Lena

Av Lena - 27 september 2008 22:05


God natt alla bloggvänner ; )))


Kram Lena

Av Lena - 27 september 2008 10:14


Tusen tack Sinna!

Det värmer i hjärtat ; )))


Kram Lena

Av Lena - 27 september 2008 09:49


I dag ska jag tvätta lite, sedan är det dags för bakning till fotbollscupen som går av stapeln i morgon ; )


Förhoppningsvis ska jag hinna rida Diamant också ; )


På eftermiddagen blir det till att åka ner till IP för att förbereda inför fotbollscupen!!

Som ni ser är det mycket som sker inför morgondagen, då vi kommer att spendera hela dagen (söndag) nere på IP för att kika på flickor 12:s egen fotbollscup!

Claras lag har bestämt sig för att åka till Gothia cup (Göteborg) nästa sommar så det är mycket försäljning som pågår! Dom har sålt kakburkar, godispuckar, New Body (underkläder) och nu alltså cupen som förhoppningsvis ska gå med en del vinst ; ))))

Hoppas på kanonväder i morgon så att alla slipper frysa och bli blöta!


Ha en skön dag!


Kram Lena



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards