Alla inlägg under november 2009

Av Lena - 30 november 2009 08:30


Så var det måndag och ny vecka vilket innebär vägning = ))))


Vågen visade i morse  - 2,2 kg!!!!


Jippi, tjohej!!!!!


Ha en underbar måndag!


Kram Lena


våg  

Av Lena - 29 november 2009 20:27

Min motion i dag:

 

Motionscykel 2 mil

 

Sit-ups 30 st

 

Armhävningar 10 st

 

Känns skönt i hela kroppen = )


  

Av Lena - 29 november 2009 16:34

I dag har jag gjort en silverhjärta på beställning!


Jag blev nöjd med resultatet = )




Fler smycken: denlillaboden  

Passa på att vara med i tävlingen som pågår på den sidan!!!!!!


Kram Lena


Av Lena - 29 november 2009 12:01


Detta trista gråa, milda  väder tycker höns och ankor om, i alla fall här på Nygård´s!


Var nyss ut och knäppte lite kort på dom :)


Man kan inte tro att det är 1:a advent!!!


Här kommer en adventshälsning i från alla djuren på gården =)


Kram Lena


      



Av Lena - 28 november 2009 21:16


Passar på att önska Er alla en underbar 1:a advent!

(lite tidigt ute, men jag tänkte ta sovmorgon i morgon)


Njut!!!!!!!


1:a advent  


Kram Lena

Av Lena - 28 november 2009 10:36


Härligt med helg!


Dags att adventsstäda lite!

Hoppas hinna med köket innan det bär iväg med buss in till Gävle!


ICA Årsunda har haft en tävling där man kunde vinna hockeybiljetter och Stefan hade turen att vinna 2 = )))


  


Så idag bär det av med en stor buss till Läkerol Arena för att se matchen Brynäs-Luleå!


  


Roligt att göra något annorlunda.

Det är inte varje dag jag går på hockey kan jag säga!!


Hoppas naturligtvis på vinst för Brynäs, så nu får ni hålla tummarna!


För visst håller väl ni på Brynäs, eller!??

 

Ha en underbar lördag!


Kram Lena

 

Av Lena - 27 november 2009 21:25


Ni måste titta på den här, så himla rolig (tycker jag)!!!!!





Av Lena - 27 november 2009 18:03


Skrev i morse att det skulle bli en vanlig dag på jobbet = )

Men, så blev det inte riktigt!


Vi hade mycket barn (små) och lite personal!

Man kände att man levde helt enkelt!


Dessutom hade/har jag ju jordens träningsvärk i hela kroppen, så ibland var det svårt att komma ner på barnens nivå = )))


Nu är det avkoppling som gäller = )

Har precis mumsat tacos med familjen och nu dricker jag lite favoritvin = )

Vitt portugisiskt vin = )))

Supermumsigt!


Stefan o Gustaf har åkt och ska titta på Magnus Betnér i Sandviken och Hannah passar på att kika på film hos en kompis i Sandviken under tiden!


Så nu får Clara o jag en skön stund för oss själva = )))))


Ha en underbart skön fredagskväll!


PS. Kom i håg TÄVLINGEN!!!!


Kramisar Lena


  



  




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards