Alla inlägg under november 2009

Av Lena - 20 november 2009 13:07


I kväll drar jag vinnaren av ett par prinsessörhängen på min sida: denlillaboden


Passa på att vara med!!!!!!!!


Skynda er in och var med! Det enda man behöver göra är att skriva en kommentar i gästboken på den sidan så har man en chans att vinna!


Lycka till!


fredag  

Av Lena - 20 november 2009 07:15


Nu har veckan gått otroligt fort och äntligen är det fredag = )))


Härligt!


Jobbar hela dagen sedan är det spexträning och sedan avslutar vi med fredagsmys hemma = )))))


Nu på morgonen har vi + 10 grader varmt ute = )

Härligt!

Inget regn just nu, men i natt regnade det!


Ha en underbar FREDAG!


Kram Lena

morning  

Av Lena - 19 november 2009 20:08


Orkar inte vara vaken längre nu = )


Lägger mig i sängen med vetekudden och en bok = )

Det är avkoppling det!


I morgon är det äntligen FREDAG!


Sedan helg och då vankas höstens härliga orienteringsfest med spex, dans och allt annat roligt!

Den festen ser jag verkligen fram emot!


Sov gott, så hörs vi i morgon = )


Kram Lena


ljus  


Av Lena - 19 november 2009 07:20


Torsdag i dag, vilket innebär att i morgon är det fredag = )

Så skönt!


Inget regn nu på morgonen, hoppas det håller sig så hela dagen = )))


Bråttom som bara den i morse på väg till jobbet! I all oreda tänkte jag att jag skulle kasta kompostpåsen!

Den var full med bla en hel del kaffesump!

Vad tror ni händer?

Jo, kompostpåsen går sönder och köket blir fullt av kaffesump!

Detta gillas inte när man har bråttom kan jag säga = )))


Ha en underbar torsdag!!


Kram Lena


Här kan ni se hur vädret blir runt 13.00 i dag = )

  

Av Lena - 17 november 2009 14:56


Samma väder ute fortfarande!

Har solen månne gått i ide??


Nej, det får vi verkligen hoppas att den inte gjort = )


Inte annat än att man längtar till varmare breddgrader när det är denna trista årstid och detta otroligt deprimerande väder = (((


Vill ha varmt, skönt och framför allt SOL!!!!!


Här vill jag bo (Portugal), eller åtmistonde ha en liten stuga till att börja med = )

      


Ha en fortsatt skön tisdag!


Kram Lena



Av Lena - 16 november 2009 21:00


Vilket väder vi har!!!!


Så otroligt grått, mörkt, blött och trist!

Ingen energi finns i kroppen!


Behövs solljus för att få i gång kroppen och knoppen!!!!


Nej, usch o fy säger jag!

Nu har jag tröttnat på det här!


I dag har det varit jämnmörkt från morgon till kväll!

Luftfuktigheten ligger säkert på närmare 100 %!!


Hoppas det vänder snart!


Sov gott!


Kram Lena


  

Av Lena - 15 november 2009 22:48


Detta är en sak på min önskelista i jul = )


Tofflor till våra gäster så dom slipper frysa

om fötterna = )


  


Någon som har dessa hemma, som vet om dom är bra!?


Snart dags att sussa!


Kram Lena


änglar  



Av Lena - 15 november 2009 13:44


Vilka grabbar!!!!!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards