Alla inlägg under november 2009

Av Lena - 24 november 2009 15:03


Många har nog hört talas om tjurrusningen i Pamplona!?


Jag är så himla sugen på att någon gång i mitt liv besöka detta arrangemang.


Någon som varit där?


Jag har en släkting som varit där många gånger och han är alldeles lyrisk över detta!

Han har berättat och visat bilder, så jag blir såååå sugen att åka till Pamplona = )


Ha det bra i regnrusket!!


Kram Lena


      


Av Lena - 24 november 2009 06:01


Tidig morgon i dag!


Sitter redan på jobbet!

Hinner läsa tidningen, dricka kaffe och kolla datorn innan jobbet kallar = )))


Träningsvärk har jag nu efter 2 dagars träning!

Faktiskt en skön känsla!


Vi får se vad jag hittar på för träning i kväll = )


Bäst att passa sig annars kanske man ser ut så här till slut:

  


Ha en underbar tisdag!


Kram Lena




Av Lena - 23 november 2009 19:25

Liten redogörelse på kvällskvisten = )))


Min motion i dag:

 

Motionscykel 2 mil

 

Sit-ups 30 st

 

Armhävningar 10 st

 

Skönt, skönt!!!


 

  

Av Lena - 23 november 2009 07:14


Vägde mig nu på morgonen och vågen visade lika som för en vecka sedan!


Det är okej eftersom det var först i går jag började mitt nya liv = ))))


Hoppas att jag har kraft och energi denna vecka att klara av detta!!!


Ny vecka, veckorna går så himla fort!

Till helgen är det ju 1:a advent = )

Mys!


Ha en skön start på denna vecka!


Kram Lena


våg  

Av Lena - 22 november 2009 18:12

Tjipp tjohej!


Nu har jag tagit tag i mitt liv igen!


I våras lyckades jag gå ner 10kilo, men har nu gått upp 5 av dessa = (


Så nu har jag bestämt mig för att det räcker!!!


Min motion i dag:

 

Motionscykel 2 mil

 

Sit-ups 30 st

 

Armhävningar 10 st


 

Så himla nöjd!


Hoppas kunna gå ner 10 kilo igen = )

Så nu är det slut med godis, läsk och chips!

Dessutom är det dags för en massa motion = ))))


Hoppas ni håller tummarna för att jag lyckas = ))))


Kommer att väga mig varje måndag!


Vägde mig redan i måndags, så i morgon är det dags igen!


Ha en fortsatt skön kväll!


Kram Lena


motionscykel  

Bloppis-annons
Av Lena - 22 november 2009 16:14

Smycken handgjorda i silver samt pärlor  = )


Alla örhängen har öronkrokar av äkta silver!!


Kika in på denlillaboden och hitta fler smycken!

Fri frakt inom Sverige!!


Perfekta julklappar till nära och kära!


Ängelörhängen 100 kr/par!





Silverhjärtan från 250 kr.


Vridet silverhjärta:

Smycken, Säljes - Sandviken (Gävleborgs län)
Pris:    100:-
Av Lena - 22 november 2009 09:41


Morning allihopa!


Snart slut på helgen!

Men, först ska vi avverka denna söndag!

Det blir en lugn och vilsam dag för mig!

Ingenting inplanerat!

Tyvärr är vädret inte det bästa! Solen som sken igår, lyser i dag med sin frånvaro!


Nu är det dags för frukost, en lite sen sådan eftersom det blev lite sovmorgon i dag efter festen i går!


En fest som var lyckad och otroligt rolig!


Ha en underbar söndag!


Kram Lena


söndag  



Av Lena - 21 november 2009 11:43


Klarblå himmel, solen skiner och det är ca10 grader varmt ute!

Underbart helt enkelt!


Ankoroch höns är ute och stortrivs!


I kväll är det orienteringsfest!

Vi ska strax ner till Årsunda för generalrep. av spexet som vi ska köra i kväll!

Himla roligt tror jag att det kommer att bli = ))))


Kanske blir det några trevliga bilder från festen i bloggen i morgon = )

Vi får se!


Hoppas ni passar på att njuta av solen i dag!


Kram Lena


Portugal!

  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards