Alla inlägg under november 2009

Av Lena - 3 november 2009 05:58


Tidigt uppe = )


Sitter redan på jobbet fast min arbetstid startar inte förrän kl. 6.30

Mörkt och grått ute, småregnar, men ganska varmt ( ca +4 grader ).


I dag kommer en familj och hämtar hem en gotlandskanin!

Han kommer att få det så bra i sitt nya hem!


Nu har jag 2 ungkaniner och 2 vuxna kaniner kvar till salu!


Hoppas ni får en lugn och skön tisdag!


Kram Lena   Flört


regn  

Av Lena - 2 november 2009 17:44


Lite olika smycken som finns till salu på min sida denlillaboden, välkommen in och kika runt = )))


änglar   halsband   örhängen  

    

Av Lena - 2 november 2009 08:09


Så var det måndag igen!!!!!

Jösses vad vekorna rullar på = )

Längtar redan till helgen!


Ankorna verkar trivas bra i sitt nya ankhus = )


Myskankorna satt uppflugna på var sitt rede i morse när jag utfodrade dom = )

Dom kommer att få gå inne i nån dag innan dom får bekanta sig med den nya omgivningen utomhus!


Sovmorgon i dag , vilket innebär att jag jobbar sent!


Önskar er en trevlig dag i det relativt varma vädret ( +4 grader ute ).


Kram Lena


hjärtenallar  

Av Lena - 1 november 2009 14:33


I dag har det flyttat in 6st ankor på Nygård´s = )


Ett myskankspar som Clara var väldigt snabb att döpa till Anna och Paul Anka!!!!!!


  


Dessutom följde 4 blåankor med = )

Tyvärr är det bara 1 hona och 3 andrikar, men man får vara glad för det lilla = ))))


Här ser ni alla 6 tillsammans:


    


Den brun/gråaktiga av blåankorna är en hona = )))


Ha en fortsatt skön söndag!


Kram Lena


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards