Alla inlägg under juni 2016

Av Lena - 30 juni 2016 09:53

 


Snart, snart är det semester för min del😊

Iofs bara 2 veckor, men som jag ska njuta👍

Ser verkligen fram emot en period att bara vara.


2 arbetsdagar kvar!


Ha det skönt i sommarvädret!


Kram Lena



Av Lena - 29 juni 2016 06:49

 


Ännu en terrorattack har skett mitt ibland oskyldiga människor😧

Denna gång i Istanbul, Turkiet.


Lider med människorna som hamnade mitt i detta kaos.

Lider även med den turkiska befolkningen.


När ska världen få ro!?


Ta hand om varandra❤️


Kram Lena


Av Lena - 27 juni 2016 06:17

 


Så börjar min nedräkning till min första korta semester!

5 jobbdagar kvar sen är det lite vila😜

Ska bli otroligt skönt👍


Men, först river vi av denna vecka✌️


Ha en skön måndag!


Kram Lena

Av Lena - 24 juni 2016 08:43

 


Glad Midsommar önskar jag Er🌺🌸🌞❤️



Kram Lena

Av Lena - 23 juni 2016 21:01

 


Medan Gustaf gör sin vegetariska paj till morgondagens midsommarfirande lekar jag med appar😂😂

Tänk vad roligt man kan ha medan man väntar på sin tur i matlagningen👍😊


En rolig app för barn som jag tänkte använda tillsammans med barnen på jobbet i höst😂😂


Ha en bra kväll🙋🙋


Kram Lena

Av Lena - 21 juni 2016 18:06

     


Har haft 2 st hönor som ruvat fram en varsin kull i ett utrymme i anslutning till hönshuset!

Idag har dessa två familjer fått flytta in i hönshuset!

En mamma med 7 st kycklingar och en mamma med 16 st kycklingar🐥🐣


Bilderna ovan visar dom 16 kycklingarna från den ena kullen när jag flyttar dom i en hink in i hönshuset😍

Dom två bilderna med bara en kyckling är också dunbollar från den kullen!

Otroligt härliga färger på dom 16 i stora kullen👍😊


Ha en skön sommarkväll🙋


Kram Lena

Av Lena - 21 juni 2016 08:37

 


Efter att ha haft hundratals kajor hemma i vår omgivning senaste veckorna var det i dag en förvånad Lena som steg ut på trappan i morse!?

Inte ett ljud från dessa kajor hördes och ingen kaja satt i vår gigantiska ask.


Vi har haft hönsen instängda senaste veckan pga att det försvann ägg i parti o minut.

Kajorna har suttit från gryning och skränat i vår ask precis utanför vårt sovrumsfönster.

 

Tror och hoppas att något/någon skrämde dom i går!

Hoppas innerligt dom drog för gott😜

 

Stort TACK till denne någon som hjälpte oss🙋

 

//Lena

Av Lena - 20 juni 2016 20:07

 


När man i sin ensamhet hamnar framför tv:n och sitter o tomglor på nyheterna och rycker till av att man somnat till.

 Är det kanske dags att gå o lägga sig!?


Men, först måste jag ta mig i kragen och vattna i växthuset😁


Tänk att man kan vara så trött......


Ha en skön kväll🙋😴


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards