Alla inlägg under december 2017

Av Lena - 31 december 2017 08:52

     


Nu är vi framme i Kerala🙏

Helt underbart🌞🌴


I morgon börjar behandlingarna, yogan samt en träff med en doktor!


Kram Lena

Av Lena - 30 december 2017 06:59

 


Idag är det resdags👌🛫

Klockan 9.00 sitter jag i bilen för avfärd mot Arlanda och den stora resan mot Indien startar🤗

Så otroligt spännande!


På Arlanda ska jag möta upp Linda som jag ska resa med👌

Vi har aldrig träffats, men pratat flera gånger på telefon!


Det är är verkligen nåt jag kommer att minnas resten av livet!

Vilken resa och vilken upplevelse🤗🙏


Hoppas kunna skriva i bloggen i morgon när vi kommit fram, men allt hänger ju på wi-fi på plats 👍


Ha det bäst!


Kram Lena


Av Lena - 28 december 2017 06:43

 


Ska bli så skönt med sol o värme🌞👌

Nu längtar jag, men har naturligtvis resfeber också!

Vilken tripp det kommer att bli🌟


Snart dags att halka till jobbet🚙


Ha en fin torsdag!


Kram Lena

Av Lena - 27 december 2017 15:19

 


Nu är det bara 2 jobbdagar kvar innan semestern

drar i gång för min del🙏


Precis börjat packa och några sommarklänningar har fått tagit plats i resväskan!

Spänning och förväntning i luften!!

Det här blir hur roligt som helst🤗


Vilken grej!

Ska leta fram badkläder och myggmedel nu!


Fortsättning följer🏝


Kram Lena

Av Lena - 17 december 2017 13:48

 


Ett stort tack till

Bygdegårdsföreningen här hemma i byn för gårdagskvällens evenemang🙏


Stefan hade äran att få sätta upp sin julshow i vår Bygdegård!

Styrelsen ställde upp med glögg, tacobuffé samt kaffe o kaka🌸

Otroligt bra ordnat till ett väldigt bra pris👍


Dessutom blev det fullsatt👏👏


Hoppas det blir fler gånger!


Idag kl 17.00 kör Stefan sin julshow på Labbis, Forsbacka!


Ha en underbar söndag!


Kram Lena

Av Lena - 16 december 2017 16:31

 


Oj, vad dagarna rullar på snabbt!!

Nu är det bara 14 dagar kvar till min resa till Kerala, Indien!

Otroligt spännande och lite nervöst😍


Tror att det kommer bli magiskt och underbart!

Mitt nya lvi startar där och då🙏


Ha en skön kväll!


Kram Lena

Av Lena - 13 december 2017 05:29

 



Ute är mörkt och kallt
men i alla husen
lyser nu överallt
de tända ljusen
Då kommer någon där,
vi vet nog vem det är:
Sankta Lucia
Sankta Lucia


Ha en underbar dag❤️


Kram Lena

Av Lena - 10 december 2017 14:22

     


Idag var det dags för Adventsyoga🙏

Ett härligt yogapass med efterföljande brunch!

Fantastikt alltihop!


Stort tack till Sanaya och Maria för denna underbara stund❤️

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards