Alla inlägg under augusti 2020

Av Lena - 31 augusti 2020 06:21


Då var det dags för en förkylning🤧

Vaknade med halsont, lätt feber & nyser konstant!


 

Bara att kasta in handduken och vara hemma från jobbet😢


Sover lite till och hoppas vila gör susen!


Kram Lena💕


Av Lena - 29 augusti 2020 16:37


 



 
I dag fyllde jag på flaskan med sköljmedel som jag gjort själv🌸🌷


Hur enkelt som helst och dessutom miljövänligt!

Recept på sköljmedel:


2 dl ättika, 24%

5 dl vatten (kokat avsvalnat)

5-7 droppar eterisk olja (jag använder Young Livings Lemon)


Blanda vätskorna i en glasflaska och skaka om ordentligt innan du ska använda den.

Tillsätt ett par matskedar i sköljmedelsfacket och tvätta precis som vanligt.

 

Doftar så friskt och härligt💕

 


 

Lemon är en av dom eteriska oljorna som finns med i Premium startkitet jag köpte från Young Living🌷

Är du intresserad av att köpa ett startkit och vill se vilka man kan köpa går du in på denna länk:


Young Living

 

eller maila:

 

lena.soderblom@gmail.com

 

Om ni köper ett Starter bundle (startkit) via min länk får ni välja en av dessa välkomstgåvor från mig💕

Då skickar ni bara ett mail till mig och talar om vilket paket ni önskar!

 

       
 

💕Kram Lena💕

Av Lena - 26 augusti 2020 19:32


Om du är sugen att köpa ett startkit med tex eteriska oljor från Young Living via mig har jag nu

ett erbjudande som gäller tom fredag 28/8🌸🌸


Här är två ex på olika startkit som finns!
Finns fler att välja på hemsidan:


Young Living 


 


När du köper ett startkit via min länk får du ett välkomstpaket av mig💕

Det finns nu 3 st olika att välja på:


         

Dessutom får du om du beställer innan midnatt fredag 28/8 detta:

 


Maila mig bums om du vill ta del av detta erbjudande🌟


lena.soderblom@gmail.com


Du binder inte upp dig till nånting mer än ett köp av ett startpaket😘


Kram Lena💕



Av Lena - 21 augusti 2020 07:22


Ännu en jobbvecka börjar lida mot sitt slut💫


 


Dagarna rullar på fort nu känns det som!

Mycket som händer just nu🌸


På söndag startar min yinyogakurs i Årsunda!
Finns några platser kvar om någon är intresserad.

Perfekt om man vill komma ner i varv, tanka energi och stretcha ut kroppen.


 


Onsdag nästa vecka har jag en rollerworkshop hemma hos mig🦋

Då gör vi 2 olika rollers med eteriska oljor, som man sen tar med sig hem🥰


 

Önskar Er alla en underbar fredag😍


Kram Lena!


Av Lena - 20 augusti 2020 05:13


Välkomna på rollerworkshop nästa vecka!

Vi träffas hemma hos mig och gör tillsammans 2 st rollers med eteriska oljor!

Det blir Sleep & Wellness som vi gör🌸


 

Anmäl via mail:

 

lena.soderblom@gmail.com

 

Kram Lena💕 

Av Lena - 16 augusti 2020 09:53


Anmälningarna trillar in🌸
Nu finns endast 4 platser kvar på denna kurs!

Det går bra att anmäla sig via messenger, sms & mail👇🏻


 


💕Kram Lena💕


Av Lena - 9 augusti 2020 16:52


Det fick bli en enkel DIY även idag🌸

Dagens DIY fick bli en Laundry boost!


Görs enkelt med bla epsomsalt & bikarbonat🌷


Jag hade tre tomma burkar som det varit oljor i:


Lavendel

Lemon

Immunroller


Se "recept" på bifogad bild!


Har du inga tomma oljeburkar tillsätter du några droppar önskad eterisk olja istället👍

 

Kan redan nu säga att det doftar ljuvligt ur min

glasburk och då är den inte klar ännu😍


Lycka till!!


Kram Lena💕

Av Lena - 8 augusti 2020 08:58


Efter senaste blodprovet i torsdags ska jag nu minska på dosen av cellgifter en smula🌸


Från 20 tabletter/vecka går jag nu ner till 18 tabletter/vecka.

Låter kanske inte mycket men för mig är det så💕


Mitt värde på trombocyterna låg denna gång inom normalvärde medan Hb-värdet är lägre än normalvärde.


Antar att det är det låga Hb-värdet som gör att jag är så otroligt trött😴

Hoppas få ordning på det värdet nu när jag minskar på cellgifter en aning🙌🏻


 

Önskar Er alla en underbar lördag!

Kram Lena💕

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards