Alla inlägg under januari 2016

Av Lena - 30 januari 2016 09:18

 




Visst är det skönt att bara vara när man har ledig dag!?

Jag som jobbar enbart vardagar har ju alltid ledigt på helgerna och det är mina gulddagar ☺️

Då är det så skönt att bara vara tycker jag!

Inga måsten som ligger och väntar på min uppmärksamhet.


Just nu längtar jag dock till en liten längre ledighet så att kroppen hinner vila ordentligt.

Ser fram emot nästa tripp till vårat Smultronställe i Turkiet.

Inte långt kvar nu.


Ha en underbar lördag!


Kram Lena

Av Lena - 29 januari 2016 05:49

 


Så var den efterlängtade dagen här igen!!

Fredag!!


Härligt med tidig dag på jobbet och en hel helg att se fram emot.


Det går fort nu.

Snart februari 👍


Önskar Er alla en underbar dag!


Kram Lena

Av Lena - 24 januari 2016 12:59

 


Blev inte som jag hade tänkt idag!


Har fått påhälsning av en redig migrän 😔

Sängen nästa och hoppas på att det släpper snabbt.


Ha en skön söndag!


Kram Lena

Av Lena - 22 januari 2016 06:07

 


Så härligt, äntligen fredag!


Tänk att det är en sådan underbar känsla i kroppen varje gång det är fredag.

Love it☺️


Ha en underbar dag!


Kram Lena


Av Lena - 21 januari 2016 07:13




 


Dagarna går fort och snart är det helg igen😊

Skön känsla i kroppen av att snart få njuta av lite ledighet.


Vädret skulle bli lite mildare till helgen vilket jag är mycket tacksam för☀️


Önskar Er alla en underbar dag!


Kram Lena

Av Lena - 19 januari 2016 06:41

 

Minusgrader ute, om än ej så många!

8 grader kallt nu på morgonen, men jag längtar starkt till våren!


Gillar inte vintern och kylan helt enkelt☺️


Tänk att få njuta av ljuset, värmen och fågelkvitter💕


Ha en underbar dag!


Kram Lena



Av Lena - 17 januari 2016 08:31




 


Underbart med ännu en ledig dag!


Njuter fullt ut denna söndag som innehåller både sällskap till förmiddagsfikat och middagsgäster😘

Vilken dag!!!!


Ta hand om varandra o ha en härlig dag!


Kram Lena


Av Lena - 16 januari 2016 09:56

     


Vaknar upp till ännu en kall morgon, men ack så vackert ute 😍

21 grader kallt, men klarblå himmel och strålande sol☀️


Ha en underbar dag!


Kram Lena


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards