Alla inlägg under februari 2017

Av Lena - 27 februari 2017 07:10

   


Ännu en helg med avkopplande aktiviteter😊


Knutit några malahalsband, men oj vad fingrar o händer får jobba!

Tappar känseln i fingertopparna, naglarna går av och det gör ont lederna efter några halsband.

Men, det gör inget för det är då roligt o avkopplande😊


Ovan ser ni några av dom halsband jag gjort i helgen🙋


Nu är det snart dags att åka till jobbet, så jag önskar Er alla en underbar måndag👌


Kram Lena



Av Lena - 25 februari 2017 16:31

   


Barnbarnet Theo har varit på besök idag😍

Han växer så det knakar👌


Så härligt och se hur dom utvecklas när dom är små.

Nu har han upptäckt sina små händer och härmar ljud❤️


💕💕💕💕💕







Av Lena - 24 februari 2017 06:16

 


Gårdagens tunga och ihärdiga huvudvärk försvann i natt!

Härligt😊


Ännu härligare är att det är FREDAG😍

Slutar dessutom tidigt idag vilket gör denna dag till en perfekt dag!


Ha en underbar dag allihopa 

och att vi får njuta av solen🌞


Kram Lena

Av Lena - 23 februari 2017 21:18

 


Startade denna dag med huvudvärk och har sedan haft den som sällskap hela långa dagen😳

Provar att lägga mig tidigt med en förhoppning att den har försvunnit till i morgon👍


Ser verkligen fram emot morgondagen😜

FREDAG👏👏👏


Njut av kvällen och sov gott🙋


Kram Lena

Av Lena - 20 februari 2017 06:04

   


Så har vi avverkat ännu en helg!

En underbar helg utan måsten för min del😊


Det blev en del pyssel gjort.

Knutit halsband så att fingrarna domnade bort.

Ena pekfingret är fortfarande bortdomnat😂

Men otroligt roligt🙋


Jag har en sida på Facebook med mina halsband:


Mala for you

 

Gå gärna in och gilla sidan😘


Nu är det frukostdags och sedan bär det av till jobbet och en lång jobbmånad som vanligt!


Ha en underbar start på denna vecka💕


Kram Lena


Av Lena - 19 februari 2017 19:02

 



Hoppas vi ses nån onsdag på Gasta, Söders Källa i Gävle🙋


#gastacomedy #gasta #comedynight #comedy


Kram Lena

Av Lena - 17 februari 2017 05:47

 


Var tar veckorna vägen?

Nu går det undan, det är helg stup i kvarten känns det som😊

Skön känsla och det innebär att snart har vi våren här!

Det blir ljusare på morgonen och på kvällen.

Dessutom blir det varmare för var dag.


Nu på morgonen är det tokhalt ute så det blir till att krypköra till jobbet om vägarna är

lika hala som det är ute på vår gård😳


Nu frukost och sedan bär det i väg för att jobba en sista gång denna vecka🙋


Ha en underbar fredag😍


Kram Lena


Av Lena - 16 februari 2017 06:40

 


Dessa 2 halsband finns nu på Söders Källa i Gävle till försäljning🙏

300 kr/st

Så tacksam att jag får visa upp mina halsband där.

En egen liten plats i glasskåpet👌


Bra reklamplats bland yogaböcker, te och honung mm😊


Ha en skön torsdag!


#yoga #malahalsband #mala #söderskälla #meditation


Kram Lena



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards