Alla inlägg under juni 2017

Av Lena - 23 juni 2017 07:59

  Dags att ta tag i dagens bestyr🌸

Det blir en härlig dag med med underbara människor!

Hoppas allt blir klart i tid bara🌺


Mycket mat som ska förberedas osv, men det brukar ordna sig🌞👌


Önskar Er alla en underbar dag!!!!


Kram Lena


🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃


Av Lena - 16 juni 2017 05:51

 


Fredag igen och det är mer än helt okej!

Den här veckan har rusat iväg.


Slutar tidigt i dag vilket innebär att jag hinner med lite omplantering av plantor här hemma👌

Kanske tom får lust att putsa nåt fönster!!

Man ska aldrig sluta förvånas 😂


Strax dags att åka till jobbet.


Önskar Er alla en underbar fredag💃


Kram Lena

Av Lena - 14 juni 2017 19:23

 


Efter en natt utan speciellt mycket sömn ringde klockan tidigt i morse, sedan bar det iväg till jobbet!

Hem och umgicks några timmar med Theo på tu man hand💕

Så underbart härligt!!


Dock är jag nu väldigt trött😴

Hoppas och tror att jag somnar ovaggad i kväll😀


Ha en underbar sommarkväll 🌺🌞


Kram Lena

Av Lena - 14 juni 2017 06:06

 


Äntligen känns det som att det blir en härlig sommardag med blå himmel och strålande sol🌞

Fortfarande lite kyligt på morgonen, men det gör inget bara vi slipper blåsten och regnet💃


Tidig morgon på jobbet vilket innebär tidig hemgång!

I dag ska jag vara med barnbarnet Theo medan Hannah uträttar lite ärenden.

Mys💕


Ha en underbar och solig dag!


Kram Lena

Av Lena - 9 juni 2017 20:14

 


 


From i dag till söndag 18:00 har jag rea på mina handgjorda armband av halvädelstenar av olika sort samt färger.

Ord.pris är 100 kr/st, men denna helg kostar dom endast 75 kr/st + ev porto


Bilden ovan visar vilka armband som finns kvar att välja på😊

Beställningar eller frågor maila:

lena.soderblom@gmail.com 


Kika gärna in på min facebooksida:

malaforyou


Ha en fortsatt skön fredagskväll💃


Kram Lena

Av Lena - 9 juni 2017 07:57

 


Tiden rinner i väg och veckorna lika så!

Äntligen fredag igen och i morgon är det stora flyttardagen.

Då lämnar vår dotter Hannah med familj sin lägenhet och mellanlandar hemma hos oss en månad innan dom får flytta in i sitt hus👍


Ska bli så roligt att ha dom här🌺

Få rå om lilla familjen💕

 

Önskar solen hittar fram bland alla gråa moln så vi får njuta av värmen🌞

Har tröttnat på regn o blåst, även om regnet verkligen behövs för grundvattnet.

 

Nu dags för lite mer kaffe innan jag rullar iväg till jobbet!

 

Ha en skön fredag😘

 

Kram Lena

Av Lena - 3 juni 2017 18:21

   

I dag har första kullen kycklingar för i år börjat kläckas!

Var ut en snabbis nu på kvällningen o hittade dessa sötnosar!

Många av våra hönor är ruvsugna, vilket innebär färre värpglada hönor och därmed färre ägg😊

Spännande att se i morgon om fler kycklingar kläckts👌


Ha en skön kväll!


Kram Lena


Av Lena - 2 juni 2017 05:19

 


Tjoho!!

Det är fredag💃

Jag slutar tidigt och sedan väntar en långhelg!

Kan det bli bättre!?


Solen skiner och himlen är blå, termometern visar endast 4 grader varmt, brrrr.

Känns lite kyligt.

Hoppas på lite varmare under dagen👌


Ha en underbar fredag🌺


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards