Alla inlägg under augusti 2014

Av Lena - 26 augusti 2014 20:16


Ett otroligt stort GRATTIS till hela Gasta-gänget som i kväll vann

Juryns Hederpris på Svenska Standupgalan 2014!!!!


Prisutdelare var Björn Gustafsson   

           Bild lånad från twitter =)

 


Fantastiska komiker och publik, glädje, tålamod och idogt arbete har varit grunden för detta pris!!
Ännu ett stort GRATTIS!!


Det här var ni verkligen värda!!!!!!

Grattiskramar från mig   

Av Lena - 26 augusti 2014 18:28




 


 

Kram Lena

Av Lena - 25 augusti 2014 05:13


God morgon alla glada =)


Vaknar upp till en kylig morgon!

Det är endast 4 grader varmt ute!

Hösten är här!!!!


 


Känns inte så himla skoj då det trots allt fortfarande bara är augusti!


Hoppas det blir en skön dag!


Ha en underbar dag!


Kram Lena

Av Lena - 24 augusti 2014 20:18


Med en förkylning som lurar i kroppen samt ett öppningsskift i morgon,

finns det inget annat alternativ än att lägga sig tidigt i kväll!


Huvudvärken de lux har suttit i hela dagen trots försök att trolla bort den med hjälp av piller!

Nej, en natt med härlig sömn är nog det ända som hjälper =)



 


Sov gott alla!
I morgon är en ny dag och starten på en ny spännande vecka!


Kram Lena

Av Lena - 23 augusti 2014 16:04


Denna lördag har redan innehållit en massa mys!


Först hittade jag en gäng nykläckta kycklingar och deras mamma!

10 st dunbollar   


 


Sedan har vi haft finfrämmande av min lillasyster och hennes två härliga barn Malva och Edwin!!
Här har vi Malva vid matbordet   

 


Ha en fortsatt underbar myslördag!


Kram Lena


Av Lena - 22 augusti 2014 06:19


Ännu en arbetsvecka har snart nått sitt slut!

Veckorna bara flyger fram = )


Denna vecka har Gustaf börjat sin utbildning på Fotoskolan i Stockholm, en 2-årig yrkesutbildning till fotograf och Clara har börjat sitt sista år på gymnasiet!

Nu går det undan   


Man blir bara äldre och äldre   


Önskar Er alla en underbar fredag!!!

Kram Lena


  

Av Lena - 16 augusti 2014 11:44


I går hade vi förmånen att få se ett gäng komiker av världsklass på ett utsålt Strandbaden i Årsunda!

Underbar kväll med massor av skratt och en härlig publik!


För er som missade detta eller om ni vill se dom igen rekommenderar jag er att åka till Hofors i kväll!

Missa inte detta tillfälle!

Det är värt varenda krona =)

 


Ha en underbar lördag!!!!


Kram Lena



Av Lena - 14 augusti 2014 18:23


För några veckor sedan efterlyste jag ett cykelställ!


När jag satt och väntade på Arlanda för att ta planet till Turkiet fick jag tips från en vän att det fanns ett cykelställ på loppis i närheten av där vi bor!


I går var Stefan dit och köpte det, för som tur var fanns det kvar trots att det gått 2½ vecka =)



Nu ska vi bara bestämma var vi ska placera det =) 


Så kul med blogg och facebook när man letar efter något speciellt!
Oftast får man tips om var man kan hitta det man söker!


Denna gång skickar jag ett stort TACK till Ing-Marie som tipsade mig om cykelstället   


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards