Alla inlägg under juli 2020

Av Lena - 29 juli 2020 14:34



Det doftar magiskt här hemma💫🌸

Jag har nämligen gjort Ringblomssalva med lavendel💕


Så enkelt!!  

     

🌻Ringblomssalvan är en klassisk välgörande salva

som passar särskilt bra på torr & känslig hud, men även vid eksem och självsprickor.

Skyddar, läker och lugnar från topp till tå🌻


5 burkar blev det & naturligtvis delar jag med mig till mina underbara barn❤️

Ha en härlig dag!


💕Kram Lena💕


#eteriskaoljor  #ringblomssalva  #ringblommor  #lavendel  #jojobaolja  #youngliving  

Av Lena - 28 juli 2020 11:43

             


Är du sugen så maila mig så får du en länk av mig:


lena.soderblom@gmail.com


💕Kram Lena💕




Av Lena - 24 juli 2020 16:30


Oj, helt glömt bort att berätta hur min hemmagjorda deo fungerar🤭


 


Det fungerar alldeles utmärkt på mig!!
Dessutom doftar den amazing 🌸


Recept:


3 msk kokosolja

2 msk bikarbonat

2 msk potatismjöl

4 droppar lavendel (eterisk olja)

4 droppar purification (eterisk olja)


Rör ihop alla ingredienser och förvara i en lufttät burk💕


Båda oljorna finns med i Young Livings premium startkit💫

Vill man ha andra dofter väljer man naturligtvis det!

Tänk så enkelt man kan göra egen deo som är helt giftfri🌟


Hör gärna av er om ni har frågor om eteriska oljor eller är sugna att köpa ett startkit!

Vill ni se vilka olika startkit man kan köpa och vad dom kostar går ni in på länken nedan:


Lenas oljor 


Önskar Er alla en riktigt skön helg!

💕Kram Lena💕


#diy  #deodorant  #eteriskaoljor  #oljor  #youngliving

  #kokosolja  #potatismjöl  # bikarbonat  #purification  #lavendel 


Av Lena - 23 juli 2020 10:09

 
I dag är det dags för ännu ett blodprov för att hålla koll på cellgiftsdoseringen🌸


Provet jag tog sist (för 2 veckor sedan) visade stabila värden och jag kunde fortsätta med

samma dosering av cellgifter som jag hade då.


Det var första gången som jag inte behövde ändra doseringen👍🏼
Hoppas det går lika bra idag🌟


Önskar Er en underbar dag!!

Kram Lena💕

Av Lena - 21 juli 2020 17:11

 


Hallojs i stugorna🌸


Tänkte berätta lite om varför jag valde att köpa ett startkit från Young Living🌷


Från början var min tanke att jag skulle använda eteriska oljor i yogan!
Hade inte så många andra tankar, men tänk att det visade sig att en helt ny värld har öppnat sig💫💕


Dessa eteriska oljor❤️


Så många användningsområden det finns💫
Både kroppsligt & emotionellt!


Man dessutom göra så många olika DIY:s osv🌸


 


Sedan har ju YL även andra fantastiska produkter inom tex städ, tvätt, hygien, smink mm🌸


Min tanke är att vi ska bli ett giftfritt hem (lowtox) inom en snar framtid!


Är ni minsta lilla sugen på ett startkit så tycker jag ni ska köpa ett🌟
Jag ångrar absolut inte mitt köp🥰


Har ni frågor & funderingar skicka ett meddelande till mig🌟🌸

Jag hjälper er gärna!!


Maila:

lena.soderblom@gmail.com


Jag har dessutom världens bästa team som jag jobbar med😍


Kram Lena


#eteriskaoljor #essentialoils #younglivingessentialoils

#youngliving #måbra #giftfritt #lowtoxlifestyle

Av Lena - 18 juli 2020 20:40


Både jag & Stefan sitter i köket & "jobbar"!

Stefan gör nya quiz  till quizkvällarna på Söders Källa och jag knyter malas💫


I diffusern i kväll har vi lavendel & stress away💕


Doftar ljuvligt och är så rogivande!

Helt underbart!


Önskar Er en underbar kväll!


Kram Lena



#eteriskaoljor #essentialoils #oljor #minoljigaresa

#minoljigavardag #younglivingessentialoils

#youngliving #måbra #giftfritt #lavendel #stressaway #diffuser




Av Lena - 16 juli 2020 20:06


Avslutade denna kväll med att fånga in en höna med hennes nyfödda kycklingar som hon ruvat fram ute i det fria🐣

Alltid lika svettigt med dessa räddningsaktioner🥰


Visade sig att hon hade sammanlagt 9 st dunbollar som vi till slut hittade😅


Slutet gott allting gott💕


 

Kram Lena🌸  

Av Lena - 14 juli 2020 18:33


Tjoho!

2 paket uthämtade idag och det är som rena rama julafton💫💕


Nu händer det grejer!
Här ska göras mister, serum, rollers & rollerworkshops🌟🌟


Så kul!!

Bara älskar min nya hobby, som dessutom går hand i hand med yogan🙌🏻
Perfekt!

Släng iväg ett mail till mig om ni vill hänga med på min oljiga resa & köpa er ett eget premium startkit!
Jag har inte ångrat mitt köp en sekund och rekommenderar verkligen denna investering!
I startkitet ingår bla en diffuser & 12 oljor🥰

mail:


lena.soderblom@gmail.com


 

Jag har tänkt haft rollerworkshops här hemma för er som är intresserade, samt en workshop där vi gör vår egen deo🌟


Hör av er om ni är sugna!

Kram Lena💕


 #youngliving  #rollers  #rollerworkshop  #eteriskaoljor  #oljor  #måbra  #minoljigaresa  




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards