Alla inlägg under juli 2020

Av Lena - 6 juli 2020 08:35

 

Vilket härligt semesterväder jag fått☔️💦

Regn, rusk och rejält blåsväder😅


Denna vecka blir det innepyssel antar jag.

Det är okej det också👍🏼

Antar att pärlorna åker fram på köksbordet och några smycken pysslas ihop denna vecka🌸

Det är så avkopplande!

Dessutom ska jag prova och göra lite olika saker med mina eteriska oljor.

Det ska bli spännande!!

Ha en underbar start på denna sommarvecka💕☔️💕


Kram Lena


#eteriskaoljor  #youngliving  #yoga  #malas  #smycken  #halvädelstenar  #semester  

Av Lena - 5 juli 2020 15:27

Halloj!


Nu finns en liten men naggande god 💫GIVE AWAY💫 på min instagram!


Älskar mina eteriska oljor & vill att fler ska få prova dessa🌟
Därför har ni nu chansen att knipa en av dessa rollers!

 

Så in på instagram och leta rätt på mitt konto:


lenasoderblom


så kan du vara med 💫🌟💫


Kram Lena


#eteriskaoljor #essentialoils #oljor #youngliving #relax  #wakeup  #immunity  

Av Lena - 4 juli 2020 17:32

Naturligtvis firar vi in min semester med ett litet erbjudande💕🌸💕


Stretcharmbanden på bilderna i detta inlägg kostar nu 75 kr/st + porto

Ord.pris 100 kr/st + porto


Obs! Gäller endast armbanden på bilderna & det finns bara ett ex av varje🌷

Först till kvarn!


Stretcharmband med 6 mm halvädelstenar🌷


💫Agat är en grundande sten som stärker vår självrespekt och självkänsla. Den ger oss mod och handlingskraft när vi känner oss osäkra. Stenen hjälper till att ta bort energiblockeringar i kroppen, främjar balans och bättre hälsa. Agat kan även bäras för att attrahera kärlek och för att undvika avundsjuka tankar & illvilja💫


💫Jade är en skydds- och visdomssten, som drar till sig kärlek och pengar. Jade är lugnande och motverkar stress, den ger dig energi då du är trött. Jade är känd för sina helande energier och har beskyddande egenskaper💫


Vid intresse maila:


info@malaforyou.se


     

Kram Lena


#stretcharmband  #halvädelstenar  #agat  #jade #erbjudande  


Av Lena - 1 juli 2020 19:09

 


I kväll fyllde jag på flaskan med sköljmedel som jag gjort själv🌸🌷


Hur enkelt som helst och dessutom miljövänligt!

Recept på sköljmedel:


2 dl ättika, 24%

5 dl vatten

5-7 droppar eterisk olja (jag använder Young Living Lemon)


Blanda vätskorna i en glasflaska och skaka om ordentligt innan du ska använda den.

Tillsätt ett par matskedar i sköljmedelsfacket och tvätta precis som vanligt.

 

Doftar så friskt och härligt💕

 

☘️☘️☘️☘️☘️☘️

 

Lemon är en av dom eteriska oljorna som finns med i Premium startkitet jag köpte från Young Living🌷

Är du intresserad av att köpa ett startkit går du in på denna länk:


Young Living

 

eller maila:

 

lena.soderblom@gmail.com

 

Om ni köper ett startkit via min länk får ni välja en av dessa välkomstgåvor från mig💕

Då skickar ni bara ett mail till mig och talar om vilket paket ni önskar!

 

💕Dessutom får man med denna bok i välkomstpaketet💕

 

☘️Missa inte detta tillfälle☘️

 

Kram Lena


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards