Alla inlägg under september 2020

Av Lena - 30 september 2020 17:07

 

Rena rama julafton när man har fått leverans hem❤️


Så fina rollers till oljorna, gua sha & ansiktsroller i rosenkvarts😍😍😍
Dessutom vackra påsar🌟

Även pärlor till malatillverkning!


Älskar redan dessa produkter!


Ha en skön kväll!


Kram Lena💕


#kroppochsjälhörihop #giftfrittliv #lowtox #lowtoxliving #rosenkvarts #guasha #ansiktsroller #rollers #eteriskaoljor #essentialoils








Av Lena - 28 september 2020 18:41


Här kommer två av dom malahalsband jag har till salu för tillfället🌟🌸


 

 Nr 580

Malahalsband med 6 mm agat🌸

Den vackra elefanten är ca 6 x 7 cm🐘

Halsbandet är ca 42 cm långt exkl hänge, omkrets det dubbla🌸

✨Agat är en grundande sten som stärker vår självrespekt och självkänsla. Den ger oss mod och handlingskraft när vi känner oss osäkra. Stenen hjälper till att ta bort energiblockeringar i kroppen, främjar balans och bättre hälsa. Agat kan även bäras för att attrahera kärlek och för att undvika avundsjuka tankar och illvilja.✨

350 kr + 25 kr i porto + emballage


 

Nr 579

Malahalsband med 6 mm grå jaspis & rosamelerad agat🌸

Halsbandet är ca 43 cm långt exkl. hänge, omkrets det dubbla!

Den vackra nyckeln är 2 x 7 cm🌸

Finns endast 1 ex!

✨Jaspis påverkar baschakrat och ger dig balans, stillhet och trygghet i vardagen. Den skyddar oss vid resor och motverkar negativitet i vår omgivning. Jaspis påminner oss om att vi inte finns bara för vår egen skull✨


✨Agat är en grundande sten som stärker vår självrespekt och självkänsla. Den ger oss mod och handlingskraft när vi känner oss osäkra. Stenen hjälper till att ta bort energiblockeringar i kroppen, främjar balans och bättre hälsa. Agat kan även bäras för att attrahera kärlek och för att undvika avundsjuka tankar och illvilja.✨


350 kr + 25 kr i porto/emballage

 

Vid intresse maila:

 

info@malaforyou.se

 

Hemsida:

www.malaforyou.se

 

Ha en skön kväll!

Kram Lena💕

 

#smycken  #halvädelstenar  #mala  #halsband  #armband  #jade  #agat  #jaspis



Av Lena - 27 september 2020 10:23


Regnet faller & löven likaså🍁🍂🍁🍂

En riktig höstdag idag!

 


Haft barnbarnet Theo som gäst i natt, så mysigt!

Inväntar resten av hans familj till våffellunch och sedan avslutar jag denna söndag med min härliga yinyogaklass😍


 

Underbart avslut på denna helg!


Ha en skön söndag🌸


Kram Lena💕


Av Lena - 24 september 2020 16:19

Dagens DIY🌟


Fyller på med fler diskmedelstabletter🙏
 


Så enkelt & dessutom giftfritt🙌🏼

Recept:

1/2 dl bordssalt
1 dl bikarbonat
0,3 dl citronsyra
5 droppar lemon (eterisk olja)
1/2 kork thieves household cleaner


Blanda ordentligt, tryck ner i formar och låt stelna till dagen efter🌸

 


I morgon får vi se om mina diskmedelstabletter i blomform har stelnat🤩


Ha en underbar torsdagskväl!


Kram Lena💕


#giftfrittliv #lowtox #lowtoxliving #younglivingessentialoils #youngliving #eteriskaoljor #essentialoils #thieveshouseholdcleaner #diskmedelstabletter  #diy  

Av Lena - 23 september 2020 19:39


Så himla trött efter jobbet idag!

Försöker hålla mig vaken en stund till med hjälp av ett magiskt fotbad 🌟🥰


Använder mitt alldeles egna DIY fotsalt 🌸

   

Doftar ljuvligt & gör gott för kropp och själ🌸


Ha en skön kväl!


Kram Lena💕


#eteriskaoljor  #lavendel  #fotsalt  #youngliving  #starterbundle  #startkit

Av Lena - 22 september 2020 18:40


Äntligen har jag hittat en Regndroppsmassage utbildning som jag ska gå i slutet av oktober🙌🏻

Så glad och förvantansfull!


 


Regndroppsmassage

"Utbildning i Regndroppsmassage, en underbar form av medicinsk Aromaterapi.

 

. Den är mycket effektiv mot rygg- och nackproblem, genom kraften i den behandling som

man utför med terapeutiska eteriska oljor.



Behandlingen är från början framtagen för behandling av skolios och andra ryggbesvär.

Men den visade sig snart ha god effekt även på många andra problem.



Regndroppsteknik kallas även Regndroppsmassage, Regndroppsbehandling eller Raindrop Technique.

 

 Genom att på rätt sätt massera in eteriska oljor som är virusdödande, antibakteriella och antiinflammatoriska kan man hjälpa kroppen att korrigera förskjutningar i ryggraden."

 

🌼🌼🌼🌼🌼


Regndroppsmassagen är en av dom största anledningarna till att jag började med Young Livings eteriska oljor och nu har jag som sagt äntligen hittat en utbildning inom detta🌸🌸🌸🌸


Kram från en superglad Lena💕


#regndroppsmassage  #youngliving  #eteriskaoljor  #utbildning

Av Lena - 20 september 2020 10:27






I dag har jag provat att göra en Bodyoil för första gången🌸


Jag använde en begagnad deoroller (min egen) 😁


Recept:


Du behöver för en 50 ml flaska: 


15 droppar Lavender

15 droppar Frankincense

15 droppar Copaiba

 

Basolja: Mandelolja (valfritt)


Lite ringblomma 🌼

 



Den här oljan smälter snabbt in i huden och luktar så gott💕


Lavender anses bla lugnande för huden vilket passar min känsliga hud perfekt!
Frankincense är bla grundande & perfekt olja för huden.

Copaiba är bla drivande och höjer (förbättrar) förmågan hos dom övriga oljorna.

 

Den kan även användas som massageolja, ansiktsolja, till nagelband och som sminkborttagningsmedel. 

Prova gärna🥰

 

Är ni sugen på att köpa eteriska oljor från Young Living hör av er till mig🌟

 

Kram Lena

 

 

#diy  #bodyoil  #eteriskaoljor  #oljor  #youngliving #lowtox 

  #mandelolja #frankincense  #copaiba  #lavendel #giftfritt

 

Av Lena - 19 september 2020 09:47


Om du är sugen att köpa ett startkit med tex eteriska oljor och en vacker diffusern från Young Living

via mig har jag nu ett erbjudande:


Köper ett startkit via mig från Young Living så får du ett välkomstpaket OCH 200 kr cash back🙌🏻
Finns endast 4 st välkomstpaket kvar denna månad så passa på!


Här är två ex på olika startkit som finns!
Finns fler att välja på hemsidan:


Young Living 


 
 

           

Hör av dig bums om du är intresserad!

lena.soderblom@gmail.com


Kram Lena💕

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards