Alla inlägg under juli 2017

Av Lena - 31 juli 2017 17:23

 


Första kursdagen är avslutaD och snart stundar middagen🌸

En otroligt mysig kursgård med massa olika sommarkurser varje vecka!

Rekommenderas!


Finns alla möjliga sorters kurser: yoga, skrivarkurser, stand-up, foto, stomp, sång, dans osv!

Många kursdeltagare återkommer år efter år!


Haft ett yogapass idag och i morgon blir det två!

I morgon startar min kursdag redan 6.30 med dagens första yogapass 🙏

Hoppas jag inte sover över😂


🍃🌸🍃🌸🍃

Av Lena - 31 juli 2017 07:36

 


I går bilade vi ner till Svalöv i Skåne!


Det blir en spännande vecka här nere, det väntar yoga för mig och stand-up för Stefan.

Inkvarterade på Fridhems Folkhögskola🌸


Strax dags att kila ner till frukosten och sedan drar kursen i gång runt 10.00

Enligt kursplan är det yoga två gånger/dag, 6.30 och 15.30, dessutom blir det ayurvedisk matlagning för min del👍

Spännande!!


Ha det bäst🌺🌸


Kram Lena


Av Lena - 29 juli 2017 16:03

 


I dag blev det en snabb sväng ner till byns loppis☺️

Köpte på mig ytterligare 7 st vinglas och dessutom köpte jag stickling från en Bladkaktus🌵😍


Så gulligt med skötselrådet till Bladkaktusen som nån av damerna på loppisen har skrivit☺️

Hoppas den får vita blommor precis som det står på lappen!


Roligt att fynda, dessutom var det halva priset på allt👏


Ha en skön lördag!


Kram Lena



Av Lena - 27 juli 2017 15:52

 


Dåligt väder innebär lite pyssel inomhus👌

Gjort några nya malahalsband😍


Så avkopplande!!


Härliga färger och underbara hängen!!

300 kr/st + 14 kr i porto

Hör av er om ni är intresserade👌

mail:lena.soderblom@gmail.com


#mala #yoga #yogis #meditation #sankalpa #livsstil #malahalsband


🙏


Av Lena - 26 juli 2017 13:05

 



Vilken skitdag😟

Vaknade med huvudvärk och som grädden på moset är jag dessutom yr😳

Inte ens värktabletter hjälper....

Kanske lika bra att försöka sova en stund!

Tur att vädret är som det är!

Känns aldrig roligt att vara sjuk i vackert sommarväder, men det är ingen risk för det idag.

Solen har svårt att ta sig genom alla tråkiga gråa moln☁️☁️


Önskar er en skön dag🌸


Kram Lena

Av Lena - 25 juli 2017 11:40

 


Tjoho!

Köksbordet är nu slipat och målat👏

Bordet har intagit sin plats i köket.

Så nöjd🌸🌸


Nu ska hitta några passande bordstabletter👌


Kram Lena

Av Lena - 24 juli 2017 20:10

 



Precis hämtat ut mitt paket från matsmart.se

Ett sätt att minska matsvinnet i Sverige👌


Billigt blev det🌸


Blir nog fler beställningar i framtiden😊


🌸🍃🌸🍃🌸

Av Lena - 24 juli 2017 14:17

       


Äggömman i det höga gräset fylls på🤓

I dag har jag sett 2 hönor där🌺

I fredags var det 4 ägg där och i detta nu är det 9 ägg där😅

Men, alldeles strax är det nog 10 ägg då det precis gick in en höna där!


Den hönan har jag fångat på bild, tagen på bar gärning😂


Fortsättning följer.....


Ha det bäst🌸


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards