Alla inlägg under mars 2012

Av Lena - 31 mars 2012 10:54


Fick 3 st pelargonsticklingar av Erica i söndags!

Tusen tack ; )


1 st Augusta

1 st Dressed Light Pink

1 st Susies Beauty


 


Hoppas jag lyckas få dessa att överleva = )


Saknar mitt växthus   

Jag vill kunna plocka gurka o tomater mm från egen odling även denna sommar!


Hur långt har ni andra kommit i frösådden?


Kram Lena

Av Lena - 30 mars 2012 22:25


Äntligen är helgen här och vila står på programmet ; )


I dag har jag i alla fall beställt klipptid på Drottning Salongen i Gävle!

Jag vann ju en tävling på Facebook där vinsten var en klippning så nu har jag fixat en tid till det = ))

Spännande!

Har fortfarande inte bestämt hur jag ska klippa mig!

Det får bli en överraskning ; )


 


Nu är det dags att sova!


Sov gott!


Kram Lena


Av Lena - 29 mars 2012 20:51


I dag har det varit en dag fullspäckad med föreläsningar om Hållbar utveckling!

Intressant, men ack så jobbigt att sitta still en hel dag och bara lyssna!


Under föreläsningen efter lunch var det otroligt nära att fru Söderblom slumrade in!

Kanske gjorde jag det ett antal gånger under några mikrosekunder!?


Nu blir det tidig kväller!

Ska bli himla skönt att få landa i sängen med en bra kriminalhistoria = )


 


Sov gott!


Kram Lena

Av Lena - 29 mars 2012 06:58


I dag är det dags för föreläsning på Högskolan i Gävle igen!

Hela dagen handlar om Hållbar utveckling!


 


Hoppas dagen blir mycket intressant och att den går fort = )


Ha en bra dag!


Kram Lena


Av Lena - 26 mars 2012 22:13


Oj, i kväll blev det fart på familjen!!

Städning på schemat med kort varsel!

Flitiga som en hel myrfamilj = )


 


Familjeråd och en massa tankar som snurrar i huvudet = )


Dags att sova, tidig uppstigning i morgon!!


Sov gott!


Kram Lena

Av Lena - 25 mars 2012 16:12


I dag tog vi en söndagsutflykt till Lager 157 i Sågmyra!

Köpte mig en härlig Fiskartröja = )


 


Så nöjd ; )


Nu ska jag ut och plocka ner kaninburen som jag sålt till Erica!


Ha en fortsatt skön söndag!


Kram Lena

Av Lena - 24 mars 2012 13:23


Älskar detta vårväder!!

Fantastiskt skönt!

Passade på att ta en lång skogspromenad med Hannah, Clara o Märta!


Källan

 
Märta älskar skogen ; ) 

 


Hittade vildsvinsspår!

Spännande!!


 


I dag har jag även lagt ut en annons på hästarna!

http://www.blocket.se/vi/39360331.htm


Ha en fortsatt skön lördag!


Kram Lena

Av Lena - 21 mars 2012 20:26


Vilket härligt väder vi har haft i dag = )

Hoppas det blir lika fint i morgon = )


 


Så skönt med värmande sol och ljumma vindar!!

Såg flera fjärilar idag!

Tänk att en insekt kan göra en människa så glad  ; )


 


Nu är det dags att lägga ut lite annonser på Blocket samt dricka en kopp te!


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards