Alla inlägg under januari 2018

Av Lena - 23 januari 2018 19:16

 


Jag är så glad🤗✨

Nu är det klart att jag ska gå yinyoga lärarutbildning i höst🙏

En dröm som blir sann❤️

Underbart!!


✨✨✨✨


Kram Lena


Av Lena - 21 januari 2018 17:58

 


Det var förmodligen en bristning i magmuskeln som gjorde att jag knappt kunde gå i början av veckan!

Det hela utlöstes av en nysning!

Det hade inget med maten i Indien att göra!


Är inte 100% frisk nu men i morgon väntar en dag på jobbet👌

Så fort smärtorna avtagit helt är det dags att träna upp magmusklerna igen!


Tips mottages på skonsamma övningar för en lyckligare mage🤗


Ha en fortsatt skön söndagskväll!!


Kram Lena



Av Lena - 16 januari 2018 07:14

 


Hann med att jobba en dag efter semestern innan det blev dags att kasta in handduken!

Magsmärtor från hell😢


Ingen aning vad det kan bero på🧐

Nära ringa ambulans i natt.

Kanske nåt från Indien som lurar i magen eller blindtarmen!?

Ont som f-n gör det i vilket fall!

Får se hur det utvecklas under dagen.


Ha en bra dag👋🏼


Kram Lena


Av Lena - 14 januari 2018 19:16

 


Då var Indienresan över!

Har kommit hem till vardagen igen👌

Dock utan resväska😟

Tydligen skulle den anlända med ett senare plan i kväll och skickas med bud hem.

Hoppas allt fungerar som det ska!


Avslutade faktiskt vårt äventyr med att få se en elefant🐘

Vi såg den på vår väg till flyget i natt!

Elefanten åkte på flaket på en mindre lastbil och mumsade på mat när vi körde sakta förbi!

Fantastiskt🌸


Nu är John Blund på besök här, men jag ska härda ut nån timme till.

Jobbigt med tidsskillnaderna!


Kram Lena

Av Lena - 12 januari 2018 16:09

 


I morgonkväll börjar hemresan!

Vi lämnar ett varmt och underbart Indien, för att komma hem till ett kyligare Sverige!


Ska bli underbart att komma hem till familjen❤️


Men, jag undrar vem som dagligen ska smörja in hela min kropp med olja, tvätta mig, torka mig, sätta på mig morgonrocken, fixa mitt hår osv!?


Mina terapeuter kommer jag att sakna🌸

Visst är dom vackra❤️


Dags för lite bokläsning och kurering av huvudvärk👌


Kram Lena

Av Lena - 9 januari 2018 14:53

 

Njuter av tystnaden och värmen👌

Samlar energi och D-vitamin!


Har sett delfiner 3 gånger idag och det gör mig salig🐬


Jag har det underbart här i Indien🤗

Härliga människor, vacker plats mm!


Snart dags för hemfärd, men jag njuter några dagar till😍


Tacksam🙏


Kram Lena

Av Lena - 6 januari 2018 04:22

   


Så intressant att kolla in alla olika fiskebåtar som finns här.

Det finns mer rejäla fiskebåtar som verkar ta cirka 20 man ibland sen finns mindre som tar 1-2 man.

Dom små båtarna ser verkligen farliga ut, inget fiskarna hemma i Sverige skulle använda ute på havet!

Dom som äger dom små båtarna har paddlar gjorda av sopskyfflar/spadar!

Dom flesta kan inte simma så olyckor händer säkert inland😳


En liten reflektion så här på morgonen🤗


Ha en skön lördag!


Kram Lena

Av Lena - 4 januari 2018 15:25

 


Inte bara människor som bor här på retreaten😍

Två små kaninungar som är räddade från att bli uppätna bor också här👌

Så himla söta.

Dom bor på innergården och blir väl omhändertagna av alla här❤️


🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards