Alla inlägg under februari 2009

Av Lena - 28 februari 2009 22:43


Sov gott alla goa vänner!


Kram Lena



Av Lena - 28 februari 2009 18:29


Nu är middagen på G och ikväll blir det potatisgratäng och fläskfilé!


Än så länge har det inte blivit några kaninbebisar!

Spännande att se i morgon bitti om det hänt något!


Tävling


I kväll blir det till att se Melodifestivalen

Tror jag håller tummarna för Sarah Dawn Finer ; )))))))




 och sedan blir det Brottskod försvunnen!



Glöm inte tävlingen ;  )


Kram Lena

Av Lena - 28 februari 2009 15:18


Jodå, nu har vi satt fart med städningen i hallen!

Man måste ju börja någonstans ; ))))


Vi har fått ihop 2 säckar på en kort stund!!!

Hur ska detta sluta?


Solen skiner ute ; )


Dags att prova lite skor med Clara, antar att hon växt ur lite skor!


Kram Lena


Av Lena - 28 februari 2009 13:07


Jag har fått en jätte fin award av Lena ; )





Tusen tack!


Jag ger den vidare till Sinna och Lisa ; ))))


Ha en fortsatt trevlig lördag!!!!!


Kram Lena

Av Lena - 28 februari 2009 10:35


Nu på morgonen när jag var ut till djuren hade Sandi (lejonhuvad hona) börjat fixa till ett bo!



Förhoppningsvis kommer det att bli kaninungar under dagen/natten!


Jättekul!

Så himla mysigt med kaninungar!


Pappa till kaninungarna är Sigge, också han lejonhuvad!!!





Av Lena - 28 februari 2009 09:21


Har funderat på våra skoproblem här hemma!


Vi har ju tyvärr ingen källare att slänga ner alla våra skor i! Det vi har är först en liten hall (farstu) som man kommer in i och sedan har vi en liten hall strax utanför köket!


Vi har så trångt att vi helt enkelt inte får plats!


Det blir nog till att skruva upp långa skohyllor en bit upp på väggen så att det dessutom blir lättstädat!!!


Dessutom måste vi alla bli duktigare på att ställa skorna ordentligt efter man tagit av sig dom och inte bara hoppa ur dom och gå därifrån!


I dag har jag som jag sagt tidigare inget inplanerat,men jag skulle behöva röja här hemma! Hoppas jag hittar en massa energi till det!!!


Vad ska ni andra göra i dag!


Ha en underbar lördag!


Kram Lena



Av Lena - 28 februari 2009 00:54


Passar på att säga god morgon innan jag lagt mig denna gång ; )))


Hoppas ni alla får en underbar lördag!

Passa på att vara ute i den friska luften!


Önskar att vi får en solig och härlig dag!!!


Kram Lena



Av Lena - 27 februari 2009 22:49


Äntligen fick Carl-Jan lämna Let´s Dance!

Antar att Elisabeth åker ut nästa vecka!!!


Nu ska jag titta på film; Love Actually!


Kram Lena


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards