Alla inlägg under september 2011

Av Lena - 30 september 2011 17:03

I morgon finns jag på Stora Träffen i Sandviken kl. 10-16 och säljer bla smycken, betong och vår egen honung = )

 

 

 

Men, innan dess ska jag iväg på vinträff med tjejerna i kväll!


Önskar Er alla en trevlig kväll!


Kram Lena

Av Lena - 29 september 2011 20:07


Nu har jag äntligen fått tag i Amelia = )


 

På sidan 99 finns en liten grej om mig och mitt smycke = )))
Trevligt med reklam i en sådan stor tidning!

Tack för det!!


 

Tack till min son Gustaf som tog det fina kortet på mig som finns i Amelia = )

Kära syster Karin hoppas det var okej att du också kom med i tidningen!?


Nu är det dags att ta itu med en hel del smyckesbeställningar!


Kram Lena


Av Lena - 28 september 2011 18:27


Tjoho!

I morgon ska jag köpa Amelia!!!


 


Jag finns med och det är mitt Rosa Bandet 2011 smycket också som jag har designat = )

 

Så himla roligt!

Redan fått flera beställningar eftersom tidningen redan gått ut till prenumeranter av tidningen!


Hjärtat är handgjort av äkta silver!

Smycket kostar 250 kr och 30 kr går direkt till forskningen = )


Ha en underbar kväll för det ska jag ha!


Kram Lena


Av Lena - 27 september 2011 17:41

Handgjorda änglahalssmycken i äkta silver!
Ord. pris 250 kr/st
Pris i dag 200 kr + 6 kr i frakt!
Änglarna är ca 3,5 cm höga!
Finns endast dom änglar som är på bilden: 2 turkosa, 2 gröna, 1 vit och 1 rosa!
Vid beställning maila: info@lantrasgarden.se

 

 

Har precis varit ut och gjutit lite betong, men nu måste fler säckar inhandlas = )

Dags att gjuta lite till julen!

 

Kram Lena

Av Lena - 26 september 2011 18:53


Nu har jag hittat bästa julklappstipset ever = )))

Tror ni Stefan skulle uppskatta dessa!??


 

Helt otroligt = ))))

Kanske ska jag börja sälja sådana på marknader tillsammans med mina andra saker!?

Tåls att tänka på!!


Kram Lena


Av Lena - 25 september 2011 16:59


Vilket härligt väder vi haft i dag!

Perfekt när man står på marknad och säljer sina alster = )))

Mycket folk hade letat sig till underbara Gysinge!


Hösten är verkligen här och det märktes i dag på min försäljning!

Många ljuslyktor och ljusfat i betong såldes i dag!

Vi vill börja tända en massa levande ljus i detta höstmörker!


    


    


Ha en fortsatt skön söndag!


Kram Lena


Av Lena - 25 september 2011 08:19


Nu är strax bilen färdigpackad!

Avfärd mot Gysinge skördemarknad!


Dagen ser ut att bjuda på vackert väder = )
Härligt!

Jag kommer att sälja betong, smycken o ljus!


  

 

Ha en bra dag i höstsolen!


Kram Lena

Av Lena - 24 september 2011 12:26

  

Har tillsammans med Stefan, Clara o Märta tagit en skogsprommis på 4 kilometer nu på förmiddagen!

Hittade en hel del höstkantareller = )))


Men, vi hittade även lite spår!

Otroligt färska dessutom!!


Vildsvin!

 

Ingen aning vilket djur som lämnat detta spår!!

Någon som vet?
Lodjur!?


 

Vackert väder i dag!

Tur man kan njuta av det på en skogsprommis!

   

Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards