Alla inlägg under december 2008

Av Lena - 31 december 2008 22:02


Här kommer lite bilder från i går då min kära arbetskollega  Lisa var här och hälsade på en liten stund ; )


Clara o Märta



Agnes o Märta ; )))



Agnes



Tomtefamiljen i Österbo ; ))))) Bor vid ett vägskäl här i byn och har levande ljus runt sig när mörkret faller!

Av Lena - 31 december 2008 00:02


Oj, vad det går fort!


Nu har sista dagen på 2008 just börjat!


Ha en bra dag, den sista på detta år!


I morgon är det 2009!!!!!


GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG ER ALLA!!!!!!!!


Kram Lena


Av Lena - 30 december 2008 19:12


En dröm som jag har är att få semestra på Skottland!

Se alla sevärdheter (slott, kyrkor mm), uppleva den fantastiska naturen!


Lyssna på säckpipor, se karlar i kilt, smaka lite whisky osv ; )))


Någon som varit där och kan dela med sig av lite tips ang. Skottland!


Förmodligen dröjer det något år innan jag kan göra den resan, men jag vill så gärna dit!


Kram Lena



Av Lena - 30 december 2008 15:35


Nu har jag o Stefan varit på långpromenix igen!


Otroligt vackert väder om än lite kallt, brr.....

Tyvärr glömde jag kameran, får ta med den i morgon i stället!

Så himla skönt att få röra på kroppen och få ordentligt med frisk luft!

En bra start på mitt nya liv ; ))))


Ha en fortsatt bra dag!


Kramisar Lena



En bild från sommaren på vår kära gamla Agnes ; )


Av Lena - 30 december 2008 08:18


Nästan uppe med tuppen i dag!


Kallt idag igen -9!


I dag blir det ev. ett besök från jobbet!

Dom har bara ett barn på fritids och då ville dom göra en liten utflykt och kika på alla våra djur ; ))

Trevligt, trevligt!


Annars rullar det på som vanligt!


Ha en bra dag!


Kram Lena


Av Lena - 30 december 2008 00:17


Dags att sova!


Vi har nu invigt TV:n och DVD:n med att titta på första filmen om Indiana Jones ; )


Härligt , härligt!

Lite ovant med så stor bild!


God natt o sov gott!


Kramisar Lena



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards