Alla inlägg under december 2008

Av Lena - 23 december 2008 15:13


Dags att önska Er alla en riktigt GOD JUL!


Ha en underbar helg!


Många julkramar från Lena med familj!


Här har vi rexmarsvinet Redets Pug




Av Lena - 23 december 2008 10:24


Så här står det i min kära vän Lisa´s blogg (inlägg i går)!


"Träffade min kära kollega Lena på parkeringen när jag skulle hem.


Alltid trevligt att prata med henne. Vi har samma sorts humor och hon är alltid så glad och go den tjejen.


Gillar henne skarpt.   


En härlig arbetskamrat och såna behövs verkligen.

Så ni som jobbar med en massa tråkiga tanter och farbröder. Önska er en "Lena" i julklapp så får ni garanterat roligt på jobbet."


Blev väldigt stolt och rörd när jag läste detta ; )))

Roligt med lite uppskattning i bland!!!


Ha en underbar dag allihop!


Kram Lena



Av Lena - 23 december 2008 09:06


Haft lite sovmorgon i dag faktiskt!

Stefan har varit snäll och tagit alla djuren på morgonen, samt lastat ur hästtransporten som var full med hö!

Nu har han åkt i väg och jobbat!


Så nu har jag klivit upp och väntar på att kaffet ska bli klart!


I dag är det dags att göra det sista, städa, pynta lite till, ta fram granen, fixa skinkan osv!


Nästan så jag tror att jag har lite julfeber!

Julen är den bästa tiden jag vet och jag vill att den ska bli så bra som möjligt, speciellt för barnen!


Ha en skön dag!


Kram Lena

Av Lena - 22 december 2008 20:55


Kära vänner!


Jag läste en artikel om att alkohol är farligt...

Jag blev vettskrämd .

Så nu är det slut!




Från och med idag så slutar jag att läsa!!!



Av Lena - 22 december 2008 19:40


Kardemummabiscottisen är klara ; )


Luktar så gott i köket!


Nu ska det städas lite i köket så att vi kan tända lite ljus påvedspisen och mysa lite!

Jag älskar levande ljus!!!!!

Skulle kunna förköpa mig på det när jag är tex på IKEA!


Ha en skön kväll!


Kram Lena




Av Lena - 22 december 2008 16:14


Nu har jag gjort 3 omgångar knäck i micron ; )


Tack Maria för receptet!


Nu ska jag strax skjutsa Hannah o Clara på fotbollsträning sedan ska jag göra Kardemummabiscottis ; )))


Julklapp till Stefan är också inhandlad ; ))


Vad gör ni andra så här nära julen?


Kram Lena




Av Lena - 22 december 2008 11:29


I går när vi köpte Gloria (hamstern) sa hon på Djurmagazinet att man måste ha saltsten, kalksten, vitaminer och hamstervadd!


Fick i går kontakt med uppfödaren av Gloria ; )


Fick då lite annan fakta!


Ingen saltsten då hamsterns njurar inte klarar av det (kan dö), kalk och vitaminer får dom i sig via maten, hamstervadd är livsfarligt då hamstern kan kvävas av det samt trassla in småtassarna i det och därmed hämma blodtillförseln!


Försäljningstrick eller okunnighet av personalen!?

Vad vet jag, men arg blev jag!


Så nu har jag skrivit av mig ilskan ; )

Nu måste jag städa!


Kram Lena



Av Lena - 22 december 2008 08:58


Dan före dan före dopparedan!!!!!


Herregud vad tiden går fort!


Har faktiskt  inte hunnit med någon direkt julstädning, så nu kommer den ångesten!!

Tänk att det ska vara så svårt att börja städa!? Kan det bero på attjag tycker städning år supertråkigt?


Dags för kaffe!


Kram Lena




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards