Alla inlägg under maj 2017

Av Lena - 26 maj 2017 06:53

 


Så var det fredag igen, men pga ledighet i går blir jag lite dagvill😂😂

Det stundar jobbdag och sedan vankas helg igen!


Det bådar gott vad det gäller vädret i helgen.

Prognosen visar 26 grader varmt både lördag och söndag🌞

Det gillar jag skarpt!

Äntligen lite skön sommarvärme.


Ska försöka hinna plantera lite i helgen, har tomatplantor, chili- och paprikaplantor som behöver sättas om i större krukor samt flytta ut i växthuset.

Dessutom ska rondellpetuniorna skolas om och flyttas ut🌱🌸


Ha en underbar fredag🌸🌸


Kram Lena





Av Lena - 24 maj 2017 05:11

 


Klockan väckte mig 04.30 denna vackra morgon.

Solen skiner, blå himmel och fåglarna kvittrar💕

Kan det bli bättre!?


Lite trött så här dags på morgonen, men ser fram emot sovmorgon i morgon då det vankas ledighet👌


Ha en underbar dag alla glada🌸🌸


Kram Lena

Av Lena - 21 maj 2017 19:05

 


Halloj!

Nu börjar det bli trångt i kylen igen👌

Nu finns 6 st 15-pack till salu för 35kr/kartong.

Hör av er om ni är intresserade!

Hemma resten av kvällen🌞


Kram Lena

Av Lena - 21 maj 2017 15:50

 


Tjohejsan vad jobbigt det blev med tidsomställningen😴


Var tvungen att sova lite middag även fast jag har fått höra från säkra källor att det bästa är att hålla sig vaken😂

Men, nu kämpar jag på till kvällen och hoppas jag får sova ordentligt då!


Ha det bäst önskar en toktrött Lena😜

Av Lena - 20 maj 2017 05:16

       


Startade dagen med långpromenad och shopping👌

Sedan en vilopaus hemma i lägenheten samt förberedelser för

Stefan som i kväll har haft sitt första standupgig i USA👏👏


Bra jobbat👏👏

Tror jag var mer nervös än var han var😂

Så häftigt!!


I morgon är det tyvärr dags för hemfärd😔

Finns så mycket mer att se😜


 #standup #comedy #comedynight # comedyshow #gastacomedy


Kram Lena

Av Lena - 19 maj 2017 03:16

   

Jag och yogainstruktören Dana Trixie Flynn🙏


 


I kväll var jag med på ett yogapass i Bryant Park, mitt i smeten🌳🌳

Så häftigt!

Massor med yogisar🌸

Tänk att få uppleva detta......


Namaste🙏


#yoga #yogis #yogainnewyork #newyork #bryantpark #namaste


Kram Lena



Av Lena - 18 maj 2017 03:26

       


I dag styrde vi fötterna mot Central Park👌

Vilken oas för alla New Yorkbor🌸


Tyst och fridfullt trots att det var massor med människor i parken.

Folk som solade, hade picknick, spelade olika bollsporter, kastade frisbee, sprang, promenerade, fotograferade, åkte häst o vagn, cyklade osv.


Vi gick bla till Strawberry Fields där det finns en minnesplats för John Lennon.


Underbar dag i värmen🌞

Nu på kvällen 21.30 är det fortfarande 28 grader varmt!

Underbart!!


Ha det bäst🌸


Kram Lena

Av Lena - 17 maj 2017 11:36





    


I går styrde vi stegen söderut och gick till Ground Zero.

Mycket folk och otroligt vackert🌸

Ett ställe man måste se o uppleva när man är i New York!

Verkligen en fin minnesplats av det fasansfulla som hände❤️


Det satt enstaka rosor vid namnen på dom omkomna och det visade sig

att dom satt ut blommor till dom som skulle ha haft födelsedag🌸


Vi avverkade ytterligare 2 mil till fots igår👣👣👣👣

Kroppen är väldigt ovan alla dessa långpromenader så det blir inga sena kvällar här 😂


I dag tror jag vi ska gå till Central Park o njuta av värmen🌞

Det ska bli ca 31 grader varmt😍


Ha en underbar dag!


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards