Alla inlägg under januari 2012

Av Lena - 31 januari 2012 19:32


I dag har Hannah stått för matlagningen!

Det blev lasagne och sallad = )

Mums!!


 


Strax ska jag mysa ner ig i soffan en stund och sedan blir det läggdags tidigt för fru Söderblom!

Förkylningen har blivit värre under dagen = /

Hoppas innerligt att den försvinner, jag var ju nyss sjuk!!


Ha en skön kväll!


Kram Lena

Av Lena - 30 januari 2012 15:54


Dessa fina vitvinsglas har jag klickat hem på Tradera = )


 


Så himla nöjd = )

Passar mig som handen i handsken!


Får kika runt på loppisarna i sommar om jag hittar några till = )


Ha en skön kväll!


Kram Lena

Av Lena - 29 januari 2012 10:03


Av en händelse slog jag på TV4 nu på morgonen och såg en del av en intervju med Anna Benson!

Hennes bok C ska jag köpa så fort jag får tillfälle!


 


Vet ni!

Äntligen har hönsen börjat värpa ägg igen!

Det har varit ett otroligt låååångt uppehåll!


Tack kära hönor!

Inte många ägg men ack så fina = )


 


Ha en bra dag!


Kram Lena


Av Lena - 28 januari 2012 19:08


I dag har jag inte gjort många knop!

Det har varit lugnt o skönt!


Tänk om man ändå vore katt!

 


Så mysigt!!


En del änglar har det blivit i dag!

Många beställningar!

Gillas ; )

Just nu REA på dessa skyddsänglar (40 kr/st)!!

 


Fler smycken här: www.denlillaboden.se


Ha en skön kväll!


Kram Lena

Av Lena - 28 januari 2012 10:43


Vill inte bli sjuk igen = /

Nyser, huvudvärk, bihålerna gör ont osv!

Var väntat efter en vecka med stor sjukfrånvaro bland barnen på jobbet  = (

Men, jag försöker bita ihop och trotsa bacillerna = )


Har hunnit skjutsa Gustaf till Göransson Arena där han filmar Tidningscupen (fotboll)!

Han filmar tills det är slut i natt och börjar om i morgon igen!

Han var även där hela dagen i går!


I kväll kommer Hannah hem för en veckas kvalitetstid med familjen = )

Mysigt!


 

Nu ska jag lägga mig o vila en stund!


Ha en skön lördag!


Kram Lena

Av Lena - 27 januari 2012 07:16


Så himla skönt med fredag!

Men, det blir en låång arbetsdag!

Först väntar en föreläsning i Gävle om Hållbar utveckling och sedan ska jag till jobbet för att stänga!

Efter det är det äntligen helg = )


 


Ha en bra dag!


Kram Lena

Av Lena - 26 januari 2012 19:19


Har totalt glömt bort att jag måste ansöka om lärarlegitimation!!


Alla lärare och förskollärare med rätt utbildning ska ha denna legitimation (jag undrar för vems skull?)

Som ett "diplom" för en utbildning jag gick klart 1990!!


Undrar vad jag ska göra med det intyget!

Rama in det och sätta upp det på väggen här hemma ; )



 


Snart har jag alla papper i ordning och sedan är det bara att posta brevet!

Tydligen otroligt lång handläggningstid på dessa legitimationer så jag hinner välja ut ram med omsorg = )))


 


Kram Lena


Av Lena - 25 januari 2012 07:47


Redan onsdag!!

Ska denna vecka gå fort!??


Nu på morgonen har jag haft mycket att stå i eftersom Stefan åkte tidigt, tidigt till Stockholm och kommer hem sent, sent i kväll/natt!

Men, nu är allting snart klart = )


I dag tänker jag extra mycket på min kollega Lena som kämpar på med sin sjukdom!!

Du är så stark och full av kämparglöd!!!!

Tusen kramar till dig Lena   


 


Ha en bra dag i vintervädret!


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards