Alla inlägg under oktober 2012

Av Lena - 31 oktober 2012 18:59


Jag är ju så himla trött hela dagarna o kvällarna!

Har nu fått tips från min kollega Carina att jag ska dricka Blutsaft!

Låter äckligt, men det kanske fungerar?


 


Blutsaft

Blutsaft är ett av Sveriges mest sålda flytande järntillskott och innehåller en organisk och lättabsorberad typ av järn – järnglukonat -, B- och C-Vitaminer samt örtextrakt som förbättrar matsmältningen och underlättar järnupptaget. Blutsaft tas lätt upp av kroppen och återställer snabbt järnnivåerna. En dagsdos – 20 milliliter – innehåller 20 mg järn. Blutsaft rekommenderas till de som inte får i sg tillräckligt med järn i den normala kosten.


Fördelar med Blutsaft:

  • Innehåller järnglukonat – en organisk och lättabsorberad typ av järn
  • Innehåller mycket B-Vitamin
  • Fyller snabbt på järnnivåerna
  • Ingen negativ påverkan på magfunktionerna
  • Ett av Sveriges bäst säljande flytande järntillskott
  • Tas lätt upp av kroppen
  • Fri från konserverings- och färgämnen

Någon som har erfarenhet?


Kram Lena

Av Lena - 29 oktober 2012 17:32


Pustar ut och är överlycklig att jag slipper köra bil mer i dag!

Sommardäck och dagens snöoväder är inte att leka med = /

Kom med nöd o näppe hem efter jobbet!

Körde 50-60 km/h på 80 väg!

Usch o fy!!


 


Nu sitter jag o följer stormen Sandy´s framfart mot

New York och mina tankar går till Carina A, Sanna P och Sara P som befinner sig där!
Håll er inne tjejer!!!

                                                  


          
   Tänker på er  

 


 

Kram Lena

Av Lena - 28 oktober 2012 20:09


Har haft en underbar helg!

Lördagen spenderades med en av mina systrar och hennes man och i dag kom en annan av mina systrar med familj på visit!

Vi har även haft förmånen att ha fått haft Gustaf hemma hela helgen!

Underbar helg med andra ord   


 


Kram Lena

Av Lena - 27 oktober 2012 12:03


Önskar Er alla en riktigt trevlig helg!!


 


Kram Lena

Av Lena - 26 oktober 2012 18:19



Här kommer lite julklappstips till mamma, farmor, mormor, syster eller dotter mm!!


 


 


Kika gärna in på hemsidan: www.denlillaboden.se

Vid frågor eller beställningar maila: lena@denlillaboden.se


Kram Lena

Av Lena - 26 oktober 2012 08:06


Verkar som att många fick lite snö i går!

Här kom det lite hagel, sedan blåste det bara storm.

Ingen snö i sikte.

Skönt, tycker jag!!


 


Äntligen fredag!!

Så himla skönt = )

Jag ska njuta hela långa dagen!!!!


Kram Lena

Av Lena - 25 oktober 2012 20:43


att det är fredag i morgon!!!

Jag är så himla trött hela dagarna att jag inte vet hur det hela ska sluta!

Kommer jag att somna stående?


 

Nu är det tur att jag har stora barn som sköter sig helt själv!

Inga problem på den fronten = )

Ja, förutom Gustaf som kan sms:a mitt i natten när han kommer på nåt han vill berätta ; )

Men, det är okej att han gör det   

Vill ju veta hur han mår och hur han har det i stora huvudstaden!!


Nu är det ändå dags att krypa ner i sängen!

När jag vaknar är det fredag o jobb och sedan får jag vila hela helgen   


Kram Lena

Av Lena - 25 oktober 2012 08:05


God morgon!

I dag har vi 6 grader kallt..
Det mesta är vitt av frost ute!


 


Vintern är i antågande!!

Det är den årstid jag gillar minst!

Jag tycker inte om kylan och mörkret = /

Men, men snart är våren här igen ; )


Ha en skön dag!


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards