Alla inlägg under oktober 2010

Av Lena - 31 oktober 2010 19:46

Äntligen är det snart dags att få sova = )

Så himla trött i dag!

Eftermiddagen försvann i dimman pga migrän!


  


Måste bara ta med en underbar bild av en Gorillafamilj = )

Ledarhanen kallas ibland silverrygg pga just sin silverfärgade enorma rygg!

Här hemma brukar jag kallas för silverryggen eftersom dom tycker att det är jag som bestämmer = )))))

Älskar gorillor!!!


  


Ha en underbar söndagskväll!


Kram Lena

Av Lena - 31 oktober 2010 09:49

                                 


Jag är med i fototriss igen = )

Är verkligen ingen duktig fotograf, men jag tycker det är otroligt roligt att fotografera = )


Dagens tema:

SÅ HÄR SER DET UT DÄR JAG ÄR IDAG

 

Vårat lärkträd

  

Himlen!

Det ser ut att bli en fin dag!

  Vår gigantiska ask har tappat alla sina löv!  

 

Man kanske inte ser det på bilderna, men snön lyser med sin frånvaro och vi har 8 grader varmt!

 

Ha en underbar dag!

 

Kram Lena 

Av Lena - 30 oktober 2010 21:08


Det blev ett träningspass istället för att titta på TV:n = )


30 min crosstrainer

45 sit-ups

 

Funderar på att pumpa upp min Pilatesboll och köra lite!

Vad tror ni om det??


  


Precis hoppat ur duschen!!


  


Så nu sitter jag här och känner mig nöjd och glad!


Kram Lena


Av Lena - 30 oktober 2010 16:04

Vad gör man när man känner sig rastlös och ensam?

Jo, man kokar lingonsylt på 10 liter lingon!


  


Det blev 9 stycken stora burkar med sylt = ))


Sedan har jag vikt en massa rena kläder och hängt tvätt!


  


Nu är det dags att laga lite middag!


Ha en fortsatt skön lördag!


Kram Lena

Av Lena - 30 oktober 2010 12:05

Nu är jag innerligt trött på köpt bröd från ICA!

Det vanligaste är lingongrova och rostbröd = /


Nu vill jag ha hjälp av Er att hitta recept på hembakat bröd!

Bröd på längden och tvären!


  


PS.Lämna gärna recepten i en kommentar här på bloggen så kan jag enkelt skriva ut dom sen!


Ha en fortsatt skön lördag!


Kram Lena

Av Lena - 30 oktober 2010 09:53

Lite grått och trist i dag!

Dock är det plusgrader ute = )))


I dag ska jag ta fram lite betong och blanda till!

Tänkte prova att göra denna ängel!

Formen har jag köpt på Tradera = )


  


Ska bli så spännande att se hur det går!


Annars blir det en lugn dag!


Ha en underbar lördag!


Kram Lena



Av Lena - 29 oktober 2010 18:17


Läs om Hannah´s funderingar runt en viss flagga!


  

Vad ska man säga!

Klurigt värre = )


Nu har jag i alla fall mumsat i mig fredagens specialare:

Tacos och vin!

Ovanligt?

Nej, inte hos Söderblom´s på Nygård´s =)))))

  


Söker nu recept med parmesanost!

Så till alla er parmesanälskare, hit med ett smarrigt recept = )


 


Kram Lena 

Av Lena - 29 oktober 2010 14:05

Äntligen fick jag mitt Buzzadorpaket = )


Innehåll:


2 olika sorters Parmesanostar

1 st ostkniv

1 flaska balsamvinäger

Receptfoldrar


  


Dags att fundera ut vad vi ska laga för goda middagar med Parmesanost = )

Förslag någon?


Nu är min helg räddad = )

Som jag har längtat efter detta buzzadorpaket!


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards