Alla inlägg under juli 2010

Av Lena - 30 juli 2010 08:00

Snart drar vi från regnet = ))


Hoppas kunna blogga någon enstaka gång från värmen på Cypern = )


Tjing!


  


Kramar i massor!!


/ Lena

Av Lena - 29 juli 2010 09:40


I dag är det stora packdagen för hela familjen = )))

Ska bli så skönt att komma till solen!

  


Min mamma kommer att bo i vårat hus och se efter alla djuren = )

Vilken klippa hon är!


Som vanligt när jag packar hamnar det alldeles för mycket kläder i resväskan!

När vi har avslutat vår semester har jag använt hälften = /

Måste tänka om!


Lite nervös inför flygresan eftersom det inte är min grej helt enkelt, men jag ser verkligen fram emot att landa i värmen på Cypern i morgonkväll!


Solen, havet, människorna!!!!!

  


Ha en bra dag i regnet!


Kram Lena

Av Lena - 28 juli 2010 17:38

Så där!

Nu har jag varit en snabbis till loppisen i grannbyn Lingbo = )


Jag fyndade 5 böcker och Stefan fyndade 1 bok!

Fredrik Lindströmboken är Stefans = )

  


Jag älskar att läsa böcker och vad jag kan förstå är det många som läser pocketböcker och sedan slänger dom bort dom i pappersåtervinningen!!!!


Så alla ni som kastar böcker, lämna dom till mig i stället = )


Loppisfynd: 6 böcker=60 kronor, helt okej!


Kram Lena


Av Lena - 28 juli 2010 10:02

Såg precis att 100 000 gränsen just passerats på min besöksstatistik här på min blogg!

Så kul!!

  


Kram Lena

Av Lena - 27 juli 2010 17:20


Här ska ni få se ett bevis på att jag börjar bli gammal!

I dag har jag köpt mig 3 par läsglasögan samt en liten väska att ha glasögonen i = )

Visst är dom fina?


  


Vilken skillnad det blev bara nu framför datorn = )

Ser mycket bättre med dessa glasögon = )

Nice!


Nu börjar åldern ta ut sin rätt = )))


OBS! Kom just på att detta köp innebär att jag måste börja använda handväska för att bära mig min lilla glasögonväska = ))))


Kram Lena

Av Lena - 27 juli 2010 12:04


Men, oroa er inte = )

Denna gång är det 2 hönor och 1 tupp och dom är inte levande = )))


Fick dessa krabater av min mor:

    


Vill gärna ha dom utomhus, men jag vet inte om dom tål väder och vind!

Ska fråga mamsen vad dom är gjorda av!

Kanske någon som vet!?

Dom är köpta i Kivik...


Kram Lena


Av Lena - 26 juli 2010 21:18

Dock är den mesta tvätten ren, men den ska ju in på rätt rum och inte ligga i badrummet  = )

Dags att ta tag i detta nu, så att alla har full koll på sina kläder inför semestertrippen!


  


I morgon hoppas jag på vackert väder så att jag kan tvätta och hänga ut allt på tork!

  


Kram Lena



Av Lena - 26 juli 2010 10:32

I dag blir det en innedag!

Här ska skapas och pysslas!


Pojkar i äkta silver ska lödas under dagen!

Flera beställningar på smycken har trillat in senaste dagarna så här måste skapas samt beställas pärlor = )

Så roligt!


  


Många änglar är beställda och jag som älskar just änglar tycker det är extra roligt!


  


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards