Alla inlägg under december 2013

Av Lena - 31 december 2013 09:04


Önskar Er alla ett riktigt
Gott Nytt År!


    


Kram Lena

Av Lena - 30 december 2013 16:07


Jag har ju faktiskt redan gjort detta kan jag tycka,

men jag tar lite nya krafter och kör på ännu lite mer!



 


I dag kör jag dag 2 på denna utmaning!


 


#vikt #periodiskfasta #kondition #motion #nutrilett #utmaning


Ha en underbar måndagskväll!


Kram Lena

Av Lena - 29 december 2013 18:23



Efter att ha burit på en förkylning i snart 5 veckor är det nu dags igen!

Dags att komma i gång ordentligt med motion och kondition!


Har därför bestämt mig för att starta en ny utmaning =)


 


Jag börjar på dag 1 i kväll och kör sedan så det ryker ;)

Nu är det bara att köra!!!!!


Kommer även att lägga in pass på bla motionscykel och crosstrainer här hemma!

Sedan när jag kommit i gång på allvar blir det springskor och reflexväst på för joggingturer!


Peppad till tusen!


Vad säger vågen?
 


+ 1,1 kg på 2 veckor!


Inte alls okej, men jag trodde det skulle vara mycket mer!
Men, nu jävlar!


#motion #vikt #periodiskfasta #kondition #nutrilett


Håll tummarna för att jag klarar detta!


Kram Lena

Av Lena - 28 december 2013 10:00

  


I dag blir det en dag med lugn och ro!

Kroppen behöver återhämtning efter den otroligt långa förkylning som jag dragits med =/

En dag med vinterstudion och massor med vatten och te ;)


Älskade Ior   

 





Ha en skön lördag utan en massa måsten!!


Kram Lena

Av Lena - 27 december 2013 18:00



Det är dags att ha lite fredagsmys samt fira att jag återigen gått på jullov efter att ha jobbat idag =)
Det firas med en kopp te!

Jag kryddar den lite extra med ingefära och honung ;)


 


Fastedag i dag och i morgon!

En skön känsla i kroppen!


#5:2metoden #fasta #vatten #te #fredasmys #jullov


Ha en underbart skön fredagskväll!


Kram Lena

Av Lena - 27 december 2013 05:31



I dag är det jobbdag som gäller!

Ganska skönt faktiskt ;)


Det som är ännu skönare är att det är dags för 2 fastedagar!

Himla skönt efter mumsandet i julhelgen!


 


Känner verkligen att kroppen behöver "luftas" lite!

Skönt att komma in i vardagen igen!


Ha en skön fredag!


Kram Lena

Av Lena - 26 december 2013 09:34


God fortsättning på julen som snart är över för detta år!


 


Skönt med några dagars ledighet!

I morgon är det dags för jobbdag och sedan blir det lite mer jullov =)


Tänk att det snart är januari och nytt år!

Otroligt vad fort tiden går!

Undrar om nästa år kommer att gå lika fort som detta år!?


Nu är det dags för lite stärkande kaffe =)


Ha det bäst!


Kram Lena

Av Lena - 24 december 2013 08:53


Önskar Er alla en riktigt God Jul  


 


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards