Alla inlägg under november 2008

Av Lena - 30 november 2008 21:20


Nu har jag fått upp mina adventsljusstakar i hela huset och julgardinerna som sitter i köket ; )

Lite tomtar har också hittat ut ur kartongerna ; )))

Börjar se lite juligt ut här hos oss också ; )


I dag har Hannah sålt bröd mm på skyltsöndagen i Sandviken till förmån för sin klass. Dom ska på studieresa till Berlin nästa höst!


Nu är det julmarknaden i Årsunda som gäller!

Den är på lördag 6/12!

Både Hannah´s och Clara´s fotbollslag ska stå där ( båda lagen ska till Gothia nästa sommar), samt Clara´s klass!

Så det är mycket som ska förberedas inför den dagen!


Det ska bla bakas i massor!


Just nu håller vi på att slå in julklappar som ska säljas av Hannah´s lag!


Så nu är det bara att återgå till papper, snören och tejp!


Ha en fortsatt trevlig 1:a advent!


Kram Lena


Av Lena - 30 november 2008 08:49


Vill önska Er alla en skön och mysig 1:a advent!



Av Lena - 30 november 2008 02:03


Hemma igen efter en rolig fest!


Framträdandet gick bra, trots lite miss i texten ; ))))


Roligt att dansa , det var ett tag sedan sist!


Ett sånt härligt gäng på dessa fester ; ))


Hoppas ni andra har haft en trevlig lördag!?


PS. Tror inte det var någon som filmade spexet (skönt)!

Det får bli en annan gång!


Sov gott!


Kramisar Lena



Av Lena - 29 november 2008 16:51


Dags att duscha och leta fram feststassen ; ))))


Orienterarna har sin årliga höstfest!

På festen finns också spexet som är så himla roligt varenda år!

I år ska jag sjunga!

Det blir "Hon kommer med solsken till mig", men med en ny text med orienteringsinnehåll, himla roligt!


I morgon är det städning och pyntning som står på spel!


Dags att packa ner vinet!!!!!


Hoppas ni andra får en trevlig kväll!


Av Lena - 29 november 2008 10:08

Jag har fått en UTMÄRKELSE av Molle!

Tack så mycket!

Märta hälsar med en nospuss!!!!!


Jag och Märta blev så himla glada!!!!

pris_22297039

Nu ska jag dela ut den till 7 st av mina bloggvänner…



Men jag tror att många redan har hunnit få denna utmärkelse och jag vill ge utmärkelsen till alla som finns i min länklista ; )))



Så till alla mina bloggvänner säger jag:


Var så goda!!!


Kram Lena

Av Lena - 29 november 2008 09:36


Tack för tipset Lotta!!!

Kanske skulle köpa 4 vörtbröd och snajsa till förpackningen lite ; )))


Nu står i alla fall dagens första mjuka pepparkaka i ugnen!

Hinner göra en till innan dagens stora händelse inträffar!


11.50 på TV4 Sport är det världscuppremiär för längdsprintåkarna!!!!!

Naturligtvis håller vi alla tummar och tår för hela Årsundas EMIL JÖNSSON!!!


Stort Lycka till EMIL!!!!!!!!


Jag har fått  en utmärkelse av Molle (eller är den till Märta), men tyvärr har jag inte kunnat ladda ner den bilden än för det är fel format!

Men, jag lovar att återkomma till den så fort jag klurat till det!!!!

TACK Molle!!!!!!!!


Glöm inte titta på Emil!!!!


Grattis till Alice som tog sig vidare till final i IDOL!!


Ha en fortsatt skön lördag!


Kram Lena




Av Lena - 28 november 2008 21:09


Jag har inte tagit fram en enda julgrej än, inte ens adventsljusstakarna!


Jag har i stället ätit mat samt bakat 2 mjukapepparkakor!

Jag ska baka 2 till i morgon samt 4 vörtbröd!

Det blir Hannahs del i försäljningen med klassen på skyltsöndagen!


Tar det aldrig slut ; ))))


Nu är jag så himla trött efter min tidiga morgon att jag nog får gå och lägga mig i stället för att pynta!

Jag får ta det i morgon i stället!


Då ska jag dessutom på fest!

Orienteringsfest  med tillhörande spex där både jag och Stefan ska vara med!

Så det blir spexträning någon timme på eftermiddagen också!


Jösses hur ska jag få tiden att räcka till???


Någon som kan hjälpa mig????


Ni som undrar om Märta ; )

Hon växer så det knakar! Hon blir duktigare för var dag som går med allt (rumsrenhet, kontakt, bitning i allt o alla mm)!

Bilder kommer snart!


Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kram Lena




Av Lena - 28 november 2008 17:58


Här vankas taco´s!



Efter maten ska jag pynta lite, hoppas jag hittar alla julsaker som ska fram så här till advent!




Nej, jag måste köpa stearinljus!!!!!!!



Ha en fortsatt skön kväll!


Kram Lena



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards