Alla inlägg under januari 2017

Av Lena - 31 januari 2017 08:39

 


Hemma från jobbet även i dag.

Dock känner jag att det är på väg att vända😊


Har bestämt att jag jobbar i morgon igen och det känns härligt!

Så tröttsamt att bara vara hemma.


Nu blir det lite frukost med tända ljus 😍

Man måste förgylla vardagen lite🙋


Ha en fin dag!


Kram Lena

Av Lena - 30 januari 2017 07:43

 


Så tråkigt!

I dag var det bara att kasta in handduken och sjukanmäla sig😷

Har studiedag med en superbra föreläsare, men vad hjälper det när bihålorna håller på att sprängas och febern inte riktigt har gett med sig!


Hoppas innerligt att jag kan jobba i morgon.

Blir så rastlös av att bara sitta i soffan och inte orka mer än så😔


Håller tummar o tår för ett snabbt tillfrisknande👍


Ha en skön måndag!


Kram Lena

Av Lena - 29 januari 2017 09:33

 


Förkylningen ger inte med sig, tvärtom.

Igår eftermiddag kom febern och är fortfarande kvar.


Vill bli frisk🙏


Bara att vila o hoppas på det bästa😊


Ha en skön söndag!!


Kram Lena


Av Lena - 28 januari 2017 07:42

 


Vaknar upp denna lördag med ett huvud fullt med snor😷

Överfullt i alla gångar så tom tårkanalerna proppar igen och tårar rinner konstant efter kinderna.


Nog är jag förkyld alltid😂


Bihålorna o huvudet värker, men det är väl inte konstigt!

Nässpray används flitigt för att det inte ska täppa igen allt för mycket👌


Strax mata höns och sedan blir det en stilla morgon i tv-soffan🐔


Ha en skön lördag🙋


Kram Lena

Av Lena - 27 januari 2017 04:52

 


Sömnen har varit skaplig i natt 👍

Tidig morgon även idag, men det är helt okej med tanke på att jag slutar tidigt och det är dessutom fredag😜


Ska bli gott med en stor mugg kaffe innan avfärd till jobbet.


Ha nu en underbar fredag alla🙋


Kram Lena

Av Lena - 26 januari 2017 19:52

 


Så har då en ovälkommen förkylning slagit sig ner i min kropp!

Just nu är det mest näsan som rinner och värk i bihålor och huvud.

😷

Inte konstigt alls att jag är drabbad då hela familjen varit sjuk.


Blir tidig läggdags i kväll och hoppas få sova ordentligt i natt.

I morgon väntar öppningsskift på jobbet igen och därmed tidig hemgång.

Sedan blir det kurering hela helgen!


Ha en fortsatt skön kväll🙋


Snoriga kramar från mig😂

Av Lena - 25 januari 2017 05:14

 


Tidig morgon eftersom jag har öppningsskiftet på jobbet.

Alltid lite motigt att kliva upp så tidigt på morgonen.

Helst skulle jag vilja sova liite till😊


Roligt att våra ägg är lika populära som vanligt🙌

Tack alla ni som vill köpa våra smaskiga o vackra ägg!


Snart dags att rulla iväg till jobbet.


Ha en skön onsdag🙋


Kram Lena

Av Lena - 24 januari 2017 07:21

 


Ett säkert tecken på att det börjar närma sig vår är att hönorna börja värpa mer👏👏

Så härligt att få plocka fler än 1-2 ägg per dag.


Nu finns det lite ägg här hemma till försäljning om nån är intresserad🙋


I natt har jag sovit riktigt bra, vilket är otroligt skönt💁


Ha en underbar dag!


Kram Lena


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards