Alla inlägg under oktober 2018

Av Lena - 30 oktober 2018 18:06

 


Hemma från jobbet med feber och ont i kroppen.


Innebär mycket tid för tankar, tankar kring yoga 🙏

När ska jag köra i gång med kurser och var ska jag hålla till🧐


Mycket att fundera på.

Behöver mer yogamattor, bolster, klossar osv.


Var hittar jag yogisar som vill gå nybörjarkurs 🌸


Har ni tips så hör gärna av er!


Kram Lena


Av Lena - 28 oktober 2018 18:54

     


Har nu avverkat ännu en helg i yogans tecken🙏


Del 2 i min yinyogaledarutbildning är nu klar✅

Nu är det bara del 3 kvar sedan är jag klar✨


Så fylld av energi och kunskap efter en helg med underbara människor!


Sedan är det dags att börja hålla lite yogapass på "riktigt", det ska bli såååå spännande!


Kan lova att jag somnar gott i natt..


Namaste🌸🌸🌸🌸


//Lena


Av Lena - 24 oktober 2018 20:21

   


Det blev perfekt✨✨

Stefan sydde 2 st solstolsöverdrag av 4 st hamamhandukar till vår senaste resa och dom blev perfekta👌🏻


Han är så duktig🌸

Vilken man!!


Det får bli fler överdrag i framtiden👍🏼


Ha det bäst!


Kram Lena


Av Lena - 20 oktober 2018 07:32

 

   


I går var jag till frisören✨👌🏻

På min vanliga frisörsalong var det fullbokat😳


Gick då till en annan där det endast satt en tjej (personal) som inte prata engelska.

Hon ringde upp sin chef och jag fick via telefon prata med honom och efter några minuter var han på plats!


Han var otroligt snabb och effektiv.

Jag blev så himla nöjd!

Även tidigare gånger som jag klippt mig här i Turkiet har jag blivit nöjd, men denna gången blev det precis som jag ville ha👏🏻


Lite dyrare än tidigare.

Denna gång kostade det 30 lira (ca 45-48 kr).

Men det var det värt🦋


Nu är det dags att packa, om några timmar kommer transfern och hämtar upp oss.


Kram Lena

Av Lena - 19 oktober 2018 07:20

 


Idag är det dags att packa ihop resväskan😢

Har haft en underbar semester med perfekt väder.

Lugnt o sillsamt med mycket sol o bad.


Träffat nya & gamla vänner😍


Men innan resväskan stängs helt ska vi njuta hela denna dag i solen.

Ev hinner jag med en sväng till hårfrissan 💇🏼

Det är inte förrän i morgon vi lämnar vårat Smultronställe!


Ha det bäst!


Kram Lena

Av Lena - 16 oktober 2018 08:38

 



I går kväll blev det restaurangbesök med flertalet grannar✨😍

Vi träffades på Luna Bistro och åt en underbar middag tillsammans.

Så trevligt, med gamla & nya vänner!


Så tacksam för allt vi har, både här i Turkiet och i Sverige🙏


Solen värmer nu upp denna dag🌞

Poolen eller stranden, det är dagens stora fråga.


Ha det bäst❤️


Kram Lena

Av Lena - 14 oktober 2018 07:59

           


Så tacksam att jag fått uppleva ett turkiskt bröllop🙏


Bröllopet var i bröllopslokalen som ligger alldeles bredvid oss.

Brudparet var Mehmet som jobbar på kontoret här på vårat område och hans flickvän.


Vilken upplevelse!

Mycket folk, otroligt mycket dans💃🏻

 

Presenterna som mest bestod av pengar fästes på band som brudparet hade runt sina halsar🤗

 

Nu ska det laddad för en dag i solen🌞🌞

 

Kram Lena

 

 

Av Lena - 13 oktober 2018 07:34

 


I kväll åker långklänningen på💃🏻

Det är bröllop och vi är inbjudna!!


Första gången vi ska på ett turkiskt bröllop, det ska bli så spännande.

Gäller att ladda mobilen så vi kan ta många härliga bilder🙏


Men först ska vi njuta av dagen, lite åskvarning under dagen, men just nu blå himmel och stor sol🌞


Ha det bäst!!


Kram Lena


🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards