Alla inlägg under april 2009

Av Lena - 30 april 2009 23:31


Nu har jag dragit 2 vinnare i min tävling där man kunde vinna örhängen som jag gjort:


Prinssesan af Nygårds


Vinnare är:

Anki och Erica


Stort GRATTIS till Er båda!!!!!

denlillaboden


Av Lena - 30 april 2009 22:33


Nu när vi kom hem från kasen hade Mosaique´s Star dött ; (



Han var en av våra rexmarsvinshanar ;(


Jag antar att han dött pga åldersskäl, då han inte har visat några som helst teckan på att vara dålig.


Sorgligt men sant!


Vila i frid Star!






Av Lena - 30 april 2009 17:25


Önskar jag Er alla!


Kram Lena


Av Lena - 30 april 2009 12:27


Sista april innebär korvgrillning på stranden för vår förskola ; )

Så på förmiddag har vi gjort det!

Naturligtvis blåste det isvindar från sjön, så det blev väldigt kallt där nere!


Skönt att komma upp till vår skolgård igen där det var betydligt varmare ; ))))


Men, mysigt värre var det med korvgrillning och lite sång ; )


Vi har bara 9 barn av 31 möjliga i dag på vår avdelning, skönt för både barn och pedagoger med en liten grupp!


Ha en fortsatt skön valborg!


Kram Lena



Av Lena - 30 april 2009 06:36


Huvudvärken sitter i nu på morgonen!


Men, en kopp kaffe och Ipren kommer nog att göra susen!

Sedan blir det jobbet till 16.45 ; )))


Ikväll ska vi grilla och sedan blir det kanske en sväng ner till Bygdegården för att titta på byns kase ; )


Solen skiner och himlen är blå, en bra start på dagen!


Ha en underbar torsdag!


Kram Lena




Av Lena - 29 april 2009 20:05


Blir en tidig kväll känns det som!


Fryser så jag jag håller på att skaka sönder, dessutom har jag huvudvärk        ; (((((


Ska försöka vika lite rentvätt innan jag knoppar in ;)

Nu ska jag värma vetekudden ; )


Kram Lena



Av Lena - 29 april 2009 16:48


Denna fina Award har jag fått av Ann.


Tack så jättemycket!


Jag sänder den vidare till alla mina bloggvänner,varsågoda att hämta!



Kram till er alla!!



Av Lena - 29 april 2009 12:36


Sitter på rast och har inget bättre för mig än att skriva ett litet inlägg!


Här har det regnat lite på morgonen, men nu har solen börjat kika fram!

Hörde idag att torsdag o fredag ska det bli sommarvärme, så det tackar vi för !

Hoppas det blir så också ; )))


Nu är det dags att dricka lite kaffe och sedan gå ut till barnen!

Tjingeling tills vidare!


Kram Lena



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards