Alla inlägg under april 2009

Av Lena - 12 april 2009 22:36

Publiken hånskrattade


När den 48-åriga kvinnan från landsbygden i går kom ut på scenen möttes hon av hånskratt från publiken.

Jurymedlemmen Simon Cowell himlade med ögonen när Boyle sa att hon vill låta som Elaine Page och när de inledande tonerna från klassiska låten "I Dream a Dream" från Les Miserables började spelas gömde folk sina ansikten i händerna.


Men så började Susan Boyle att sjunga – både starkt, tonsäkert och innerligt – och plötsligt tystnade tv-studion.


Efteråt fick hon stående ovationer från publiken och idel beröm från juryn som skickade henne enhälligt vidare i tävlingen.

Simon Cowell kallade henne "en liten tiger".


– Jag ger dig det största "ja" jag någonsin givit någon.


Du sa att du villa vara som Elaine Paige och alla skrattade åt dig.

Du överbevisade alla, sa jurymedlemmen Piers Morgan.


Uppdatering av detta inlägg!

Tyvärr har dom stoppat dessa klipp, går endast att se direkt på youtube!!!!!

Av Lena - 12 april 2009 21:52


Värst så tomt och tyst det är på bloggen i dag!

Är jag så tråkig att alla har slutat läsa på samma gång????


Saknar alla kommentarer som jag brukar få varje dag!!!


; ((((((


Sov gott!


Kram Lena


Av Lena - 12 april 2009 19:19


I dag har vi varit ute i stort sett hela dagen!

Ljuvligt väder!


Passade på att städa åt flera kaniner, resten tar jag i morgon!


Nu på kvällningen har Clara och jag ridit!

Underbart!!!!!

Medana och Diamant tyckte det var så kul att komma ut!!


Hannah har i dag övningskört för första gången ; )

Blev lite nervös när hon prompt skulle köra min bil, men det gick bra!!!!


Nu är det dags att grilla ; ))))))

Gott,gott!!!!


Ha en fortsatt skön kväll!


Kram Lena


Passar på att visa en bild på kaninungarna som nu är 2 veckor gamla:



Av Lena - 12 april 2009 11:44


Nu har vi precis tagit en långprommis i det vackra vädret ; ))))

Så skönt!


Dags att ta tag i lite sysslor här hemma ; )))

Bär emot vill jag lova!


Vad gör ni andra denna vackra påskdag??


Kram Lena


Tävling: http://nygards.bloggagratis.se/2009/04/10/1572194-tavling/


Av Lena - 12 april 2009 09:04


Vilket härligt väder ; )))

Stefan har jag skickat ut till djuren, själv ska jag fixa lite frukost!


Inte heller i dag har vi något bestämt!

Men, jag tror att det blir lite trädgårdsarbete  ; ))))


Ha en skön dag i solen!


PS: Glöm inte tävlingen:

      http://nygards.bloggagratis.se/2009/04/10/1572194-tavling/


Kram Lena


Av Lena - 11 april 2009 21:29


Min favorit i Robinson är Angela!!!!


Ropen skalla, Angela till alla ; )))))


Kanske beror det på vinet ;  )))))

Nej, jag har bestämt mig!

Hon är bäst!


Blir galen på Christian som mutar till sig allt han kommer åt!

Han mutade ju till sig fisken som fanns i nätet i kvällens program av en fiskare!

Spännande att smyga ut i vattnet och sätta fast fiskarna och låtsas att dom fastnat där av sig själva!

Idiot!!!!!!


Hoppas verkligen det vänder snart för laget i träsket!

Dom är mina favoriter och vinnare!!!!


Kram Lena


Av Lena - 11 april 2009 17:43


Clara´s lag vann med 1-0 mot Sätra från Gävle!

Det var "bara" träningsmatch, men roligt ändå med vinst!


Nu håller vi på att montera en "paviljong" på vår altan ; )

Blir så fint så!

Mysigt att sitta där sen när temperaturen blir lite varmare!!!


Barnen har fått sitt påskgodis och allt är frid och fröjd!


I kväll blir det till att se Robinson!


Vad har ni andra gjort idag?????


PS. Glöm inte min tävling:

      http://nygards.bloggagratis.se/2009/04/10/1572194-tavling/


Kram Lena



Av Lena - 11 april 2009 11:07


Kom i håg min tävling om ett par örhängen: Prinsessan af Nygårds

Gå in på detta inlägg om du vill vara med i tävlingen:


http://nygards.bloggagratis.se/2009/04/#1572194

Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards