Alla inlägg under oktober 2019

Av Lena - 30 oktober 2019 10:25


  Trodde jag skulle klara mig från magsjukan 🤪

Men, ack så jag bedrog mig!
Efter en mycket jobbig kväll/natt har jag idag intagit en väldigt liten frukost!
Naturligtvis är jag hemma från jobbet resten av veckan eftersom jag inte vill riskera att smitta andra.


Hoppas ni får en fin dag i höstsolen☀️

Kram Lena

Av Lena - 26 oktober 2019 09:55


Här kommer några smakprov på dom smycken jag gjort som är till salu🌸🌟🌸


Fler smycken hittar du på:


www.malaforyou.se


    
Nr 425

Malahalsband med 6 mm facetterad brun jaspis🌸

Halsbandet är ca 39 cm långt exkl. hänge, omkrets det dubbla!

Hjärthänget är ca 3 x 4 cm🌷

Finns endast 1 ex!

✨Jaspis påverkar baschakrat och ger dig balans, stillhet och trygghet i vardagen. Den skyddar oss vid resor och motverkar negativitet i vår omgivning. Jaspis påminner oss om att vi inte finns bara för vår egen skull✨

350 kr + 18 kr i porto


 Nr 440

Malahalsband med 6 mm lila jade och ett hänge med en otroligt vacker ametiststen🌸

Halsbandet är ca 39 cm långt exkl hänge, omkrets det dubbla🌷

Hänget som är en ametiststen är ca 2,5 x 3 cm

✨Jade är en skydds- och visdomssten, som drar till sig kärlek och pengar. Jade är lugnande och motverkar stress, den ger dig energi då du är trött. Stenen är helande och har beskyddande egenskaper.✨

✨ Ametist kallas stenen av belåtenhet. Den fungerar som inspiration, och påminner dig om att du kan uppnå det du föresatt dig. Den öppnar och aktiverar kronchakrat, som ger tillgång till det gudomliga och ökar andlig medvetenhet och visdom✨

375 kr + 18 kr i porto

 


Nr 428

Malahalsband med 6 mm grönmelerade agater✨

Finns endast 1 exemplar🌸

Halsbandet är ca 41 cm långt exkl hänge, omkrets det dubbla🌸

Hänget ”livets träd” är ca 3,5 cm i diameter🍃🌳

✨Agat är en grundande sten som stärker vår självrespekt och självkänsla. Den ger oss mod och handlingskraft när vi känner oss osäkra. Stenen hjälper till att ta bort energiblockeringar i kroppen, främjar balans och bättre hälsa. Agat kan även bäras för att attrahera kärlek och för att undvika avundsjuka tankar och illvilja.✨

350 kr + 18 kr i porto



Dela gärna inlägget❤️

#yoga #mala #smycken #yogis #malaforyou #lenasyinyoga #halsband #armband


Namaste🙏

//Lena


Av Lena - 24 oktober 2019 17:29

 

Så glad & tacksam🥰

I dag har jag fått en underbar present med posten fast jag inte fyller år🌸


Fick denna otroligt vackra kaftanen av min fantastiska vän Zinat Pirzadeh😍

Love you🌟❤️


Nu måste jag bara hitta ett perfekt tillfälle att använda den på!


Ha det bäst!


Kram Lena

Av Lena - 13 oktober 2019 09:26

         

Ser fram emot vår inplanerade resa i maj🦋

Då blir det en veckas yogaretreat i Spaninen☀️

Verkar vara ett helt otroligt ställe och med mig får jag min käre make Stefan 

som slänger sig in i yogans underbara värld tillsammans med mig🙏


Kan det bli bättre!?


Ha en underbar söndag!


Kram Lena

         



Av Lena - 5 oktober 2019 06:24

       


Sista dagen är här och det är dags att resa hem till vardagen igen🌸


Vi lämnar den underbara värmen för höstrusket hemma🍁🍂🍁


Vi har haft 2 underbara veckor med sol, bad, god mat, trevliga grannar osv...

Nu återstår bara några timmar innan transfern plockar upp oss för avfärd mot Antalya och flygplatsen.

Men först frukost och packning ✅


Kram Lena


Av Lena - 2 oktober 2019 16:14

       


Bara några dagar kvar i denna härliga värme🌞

Vi njuter allt vi kan🌸


I dag var det dags gör en sväng på marknaden igen🌷

Blev lite frukt o grönt som vanligt samt några småsaker!

Efter marknaden blev det lunch vid poolen och sedan har vi bara slappat på solsängarna🙏


På marknaden köpte vi clementiner dom vi hemma i Sverige skulle klassa som omogna

pga det gröna skalet, men oj så goda dom var😋


Kram Lena

Av Lena - 1 oktober 2019 16:45

 


Så otroligt glad och tacksam!

Båda mina yinyogakurser som startar på söndag är nu fullbokade🌟🙏

Hur fantastiskt är inte det🌸🌸🌸


Ska bli sååå skoj och även lite pirrigt!


Kram Lena


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards