Alla inlägg under januari 2020

Av Lena - 31 januari 2020 17:15



 
 



                 


Vid intresse maila:


info@malaforyou.se


Fler smycken:


malaforyou.se


Kram Lena 🌸🌸

Av Lena - 26 januari 2020 09:32


 I kväll är det dags för kursstart i yinyoga!


 Det finns endast 3 platser kvar🌸


Vill man prova en gång för att sen bestämma sig kostar det 150 kr.
Vill man gå hela kursen (8 gånger) kostar det 1000 kr.


Tid: 18-19
Plats: Årsunda IP


För mer info eller anmälan maila:

lena.soderblom@gmail.com


Häng på🌸

Kram Lena

  

Av Lena - 25 januari 2020 08:12


 

Äntligen helg och fredagsbuketten är på plats🌷


Jag har bestämt att vi ska unna oss en bukett blommor varje fredag!
Det är så underbart!

Vardagslyx i det enkla💐


Önskar Er alla en underbar lördag😘


Kram Lena



Av Lena - 17 januari 2020 18:32



Som jag längtar till solen och värmen🤗


Att få njuta av vårt smultronställe i Avsallar strax utanför Alanya i Turkiet!
Första resan för året är bokat sedan några veckor tillbaka och i april flyger vi ner🙏


Det ska bli såå underbart🌞          

Men först av allt ska jag njuta av denna fredagskväll 🌟🌸


Ha det bäst!

Kram Lena

Av Lena - 15 januari 2020 16:52

Till salu🌟🌸


Nr 479

Malahalsband med 6 mm turkosmelerad agat🌷


Den vackra trollsländan är ca 7 x 6 cm🌟🌸


Halsbandet är ca 41 cm långt exkl hänge, omkrets det dubbla🌸


✨Agat är en grundande sten som stärker vår självrespekt och självkänsla. Den ger oss mod och handlingskraft när vi känner oss osäkra. Stenen hjälper till att ta bort energiblockeringar i kroppen, främjar balans och bättre hälsa. Agat kan även bäras för att attrahera kärlek och för att undvika avundsjuka tankar och illvilja.✨


#trollslända #mala #halsband #smycke #halvädelsten #agat


350 kr + 18 kr i porto


Vid intresse maila:

info@malaforyou.se

   

Kram Lena ❤️🙏

Av Lena - 8 januari 2020 16:23


Snart dags för yinyogakurs igen!
Kursstart söndag 26/1


Välkommen med din anmälan via mail:


lena.soderblom@gmail.com


mer info se bilden nedan👇🏻


Kram Lena  


Av Lena - 7 januari 2020 20:22


 

I dag fick jag min nyinköpta bok med posten🌟🌸


Jag har köpt Veganboken av Sanna Bråding.


Hoppas på att få inspiration till ett hälsosammare liv, med massor av härliga recept, tips och fakta!

Ska bli superspännande att läsa den och laga mat 🥘 efte hennes trevliga recept.

Är inte vegan själv, men jag tänker plocka godbitar och prova mig fram🌷


Ha det bäst!


#veganboken #inspiration #recept #hälsosamt


Kram Lena

Av Lena - 6 januari 2020 14:20


Vår underbara Märta har nu fått somna in❤️

Tack för allt gumman 🐶


❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards