Alla inlägg under mars 2010

Av Lena - 31 mars 2010 20:56


Önskar Er Glad Påsk!!!!

 

Vill påminna er alla om tävlingen!

Kika in hos denlillaboden och var med = )

 

Kram Lena

 

  

Av Lena - 31 mars 2010 07:27


Ett vårtecken!!!!


Nu på morgonen såg jag vårens första Tofsvipepar utanför vårat hus!

Det brukar alltid vara minst ett par tofsvipor som lever på åkern utanför vårat hus och nu har dom anlänt = )

Härligt!

Men, dom ser lite vilsna ut eftersom det är ganska mycket snö på åkern = (

Hoppas på varma dagar framöver = )


  


Underbart att få glädjas över lite vårtecken = )


Önskar er en härlig dag!


Kram Lena



Av Lena - 30 mars 2010 21:37


Nu är det dags för ännu en tävling på min hemsida:


denlillaboden


Kika in där under fliken tävling och se hur du ska gå till väga!

Tävlingen pågår till den 18/4-10!


Lycka till!


Priset är dessa änglaörhängen:

  


Kram Lena

Av Lena - 30 mars 2010 18:25


Just nu sitter jag och funderar på påskmaten = )

Vad ska handlas osv....


Fick lust att baka matbröd till påsk, men det blir i så fall på skärtorsdag, för i kväll har jag ingen jäst hemma och i morgon är det biodlarkurs = )


Vill gärna ha tips på enkela recept på matbröd!


Skriv här i kommentarer eller maila:


info@lantrasgarden.se


  


I morgon på biodlarkursen ska vi besöka ett företag som säljer biodlingsutrustning = )

Superspännande!

Kanske kommer hem med en kupa eller två = ))))))))


  


Stefan har åkt i väg till Lima och skidskytte-SM  i dag och kommer hem på torsdag, så nu får vi klara oss själva ett tag!

Men, det ska nog gå bra = )

Det brukar det göra!


Ha en fortsatt skön tisdagskväll = )


Kram Lena




Av Lena - 29 mars 2010 21:58


En härlig kväll med mycket silversmide!


I kväll blev det bla ett stort silverhjärta med namn som är en beställning.

Dessutom gjorde jag en bred silverring med hjärta till mig själv!

Jag är nöjd med resultatet!


  


Nu är det dags att se om John Blund är här, för nu är jag trött = )


God natt!


Kram Lena



Av Lena - 29 mars 2010 12:47


Så är det måndag igen = )

Kortvecka pga påsken = )


  



Laddar inför kvällens silversmideskurs = )

Så himla roligt!

Har en beställning som jag ska göra klar i kväll och sedan börjar jag på nästa beställning!

Spännande grejer på G på silversmide = )

Kanske kommer det bilder senare i kväll!


  


Önskar er en trevlig fortsättning på denna dag!


Kram Lena

Av Lena - 28 mars 2010 12:03


Nu är det dags!

Jag ska titta på årets första fotbollsmatch utomhus i dag = )))

Det är Årsunda´s damlag som spelar borta mot Hofors!


Inte mitt favoritväder, men vad gör det!

Finns ju kläder att sätta på sig!


Spännande att se tjejerna spela och min Hannah är ju med i Årsunda´s damlag = )))


Hannah på Gothia Cup 2009  foto: Ida Lundberg


  


Nu håller vi tummarna för att det går bra för tjejerna på matchen = )


Önskar Er en fortsatt skön söndag!


Kram Lena

Av Lena - 27 mars 2010 23:43


Jösses vilken rolig kväll!

I kväll var det Thomas Järvheden på Spegeln i Gävle!!!

Så himla bra = ))

Skrattade så tårarna rann och käkarna har fortfarande ont = ))


Tack GASTA för ett underbart arrangemang!!!!!


Tack o go´natt!


Kram Lena


  





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards