Alla inlägg under mars 2010

Av Lena - 16 mars 2010 06:09

Min födelsedag firade jag med att gå på silversmideskurs!

Intag av tårta blir i kväll = ))))))


Usch en sådan natt!!!

Sovit max 1 timme i natt!

Dessutom skulle jag upp 5.00 för att starta jobbet 6.3o = )


Men, nu är jag på plats på jobbet och hoppas att klara denna dag utan att somna!


Stefan är fast i Uppsala med en trasig bil och har fått en natt på hotell!


Tack för alla underbara gratulationer!

Det gäller både här på bloggen, facebook, SMS och telefonen = ))))

Jag är ödmjuk och glad = )))


Ha en underbar tisdag!


Kram Lena


  

Av Lena - 15 mars 2010 06:55


I dag är det min dag!!!!


  


Ha en underbar dag!!


Kram Lena



Av Lena - 14 mars 2010 11:26


En sån härlig dag!

Solen skiner så det nästan blixtrar om det i dag = ))))


  


Längtar efter sommarsemestern!!

Cypern blir det i år = )


    


Ha en underbar söndag!


Kram Lena

Av Lena - 13 mars 2010 22:11


Min favorit i kväll var Salem Al Fakir = )))))




Ha en fortsatt trevlig lördagskväll!


Kram Lena  

Av Lena - 13 mars 2010 10:32


Vilken härlig dag = ))))

Solen skiner och himlen är blå!


Just nu börjar enstaka moln visa sig på himlen = (


I dag har vår egen Anna Anka lämnat detta jordelivet = (

Hon hade väldiga problem med sina fötter och för att slippa lida mer tog vi bort henne nu på förmiddagen!

Detta innebär att jag inte har några myskankor på Nygård´s mer, vilket jag tycker är ledsamt!

Men jag har ju resten av mina underbara ankor kvar = ))))

Hoppas innerligt att dom börjar lägga lite ägg snart = )


Nu är det dags att lägga lite tvätt i maskinen!


Ha en underbar dag!


Kram Lena


  

Av Lena - 12 mars 2010 19:51


Denna låt eller hela skivan rättare sagt finns med mig i min bil varje dag = )

Fram och tillbaka till jobbet lyssnar jag på denna!


Rekommenderas verkligen!

Kosta på er denna underbara skiva!


Jag tror att jag blivit Swahnmärkt = ))))))))))







Av Lena - 12 mars 2010 19:39


Underbart!!!!!

Ryser!


 Kram Lena

Av Lena - 12 mars 2010 07:59


Härligt att veckorna går fort, äntligen är det fredag igen = ))))


I går lyste jag äggen i kläckaren!

Av dom 7 isbaräggen fanns det liv i 4 ägg= ))))

Vakteläggen var svårare att lysa eftersom dom har mörka fläckar runt om, men det verkar som i stort sett alla var befruktade!

Spännande = )


  



Underbart väder i dag, strålande sol från en klarblå himmel och någon plusgrad!

Tänk vad härligt det blir senare på dagen = )))


Önskar Er alla en underbar fredag!


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards