Alla inlägg under november 2018

Av Lena - 25 november 2018 18:08

 


Nu är det klart✨

Nu är jag utbildad yinyogalärare👏


Så glad & stolt att jag gjort detta!


Fantastisk lärare och underbara kursdeltagare🙏


Nu ska det ordnas med bolster & lite annat smått o gott.

Jag ska även börja leta lokal så jag kan starta upp kurser i yinyoga👌


Så fylld av energi & motivation efter denna helg!


Tack till alla smärtstillande piller, nässpray o näsdukar som höll mig så pass pigg

att jag kunde vara på plats denna sista helg i utbildningen😅


Nu blir det vila i soffan.


Kram Lena




Av Lena - 24 november 2018 18:39

     


Trots förkylning och feber kunde jag genomföra näst sista dagen på yinyogalärarutbildningen👍🏼

Tur det finns piller✨


I morgon är stora dagen😅

Då är vår examination....

Var och en ska göra ett eget 75 min långt yinyogapass samt handleda det i grupp!

Nervöst & roligt🙏


Nu blir det lite kvällsfika samt vila🦋


Ps. Bara måste tala om att jag älskar mattan på en av bilderna!

Har ni nån liknande som ligger o skrotar är det bara att höra av sig😁


Kram Lena

Av Lena - 22 november 2018 08:34

 


Det blev verkligen inte som jag planerat😢

Åkt på en rejäl förkylning,

så idag fick jag kasta in handduken och stanna hemma från jobbet!


Så trist!


Dessutom har jag sista delen av yinyogalärarutbildningen i helgen...

Ingen bra vecka att bli sjuk på🙄


Men, försöker tänka positivt trots allt ✨✨


Ha en skön torsdag!


Kram Lena


Av Lena - 17 november 2018 11:20

 


Helgen är här & det finns tid för vila✨💕

Så skönt!

Välbehövligt lugn efter en jobbvecka.


Önskar Er alla en lugn & skön helg🤗


Kram Lena

Av Lena - 15 november 2018 19:59

 


Så otroligt trött i kväll😴

Skulle helst vilja lägga mig bums, men måste härda ut 1 timme till så att hunden Märta får kvällskissa✨🌸


Huvudvärken kom dessutom som ett brev på posten🤔


Längtar till sängen✨✨


Ha en skön kväll!


Kram Lena

Av Lena - 14 november 2018 15:32



 

Nr 158

Malahalsband med 6 mm ljusrosa jadepärlor🌸

Halsbandet är ca 41 cm långt exkl hänge, omkrets det dubbla🌸

✨Jade är en skydds- och visdomssten, som drar till sig kärlek och pengar. Jade är lugnande och motverkar stress, den ger dig energi då du är trött. Stenen är helande och har beskyddande egenskaper.✨

350 kr + 18 kr i por


 

Nr 144

Malahalsband med 6 mm ametist 💜

Halsbandet är ca 39 cm långt exkl hänge, omkrets det dubbla🌸

Ganeshahänget är ca 3,5 x 4,5 cm

✨Ametist kallas stenen av belåtenhet. Den fungerar som inspiration, och påminner dig om att du kan uppnå det du föresatt dig. Ametist är en av de bästa stenarna vid healing och meditation då det är en sten med höga vibrationer som står för balans, beskydd och andlig visdom. Den öppnar och aktiverar kronchakrat, som ger tillgång till det gudomliga och ökar andlig medvetenhet✨

350 kr + 18 kr i porto



   

 

Nr 117


Malahalsband med 6 mm blå agat 🌸

Halsbandet är ca 37 cm långt exkl hänge, omkrets det dubbla🌸

✨Agat är en grundande sten som stärker vår självrespekt och självkänsla. Den ger oss mod och handlingskraft när vi känner oss osäkra. Stenen hjälper till att ta bort energiblockeringar i kroppen, främjar balans och bättre hälsa. Agat kan även bäras för att attrahera kärlek och för att undvika avundsjuka tankar och illvilja. Agat kallas ibland för ”jordens regnbåge”, då den sägs finnas i alla de olika färger som finns på jorden✨

300 kr + 18 kr i porto



Dessa tre halsband (malas) är bara ett litet smakprov av dom som finns till salu på min sida:


www.malaforyou.se


Vid beställning/frågor går det bra att maila: info@malaforyou.se



Kika gärna in!

Perfekt att köpa som julklapp eller bara unna sig själv🦋🦋


Kram Lena


#mala #malahalsband #meditation #buddha #yoga #yinyoga #namaste

Av Lena - 13 november 2018 20:44

 


  I kväll blev det yoga här hemma i stillhet✨🙏


Gjorde mitt personliga pass som jag fick på retreatet i Indien tidigare i år🌸

Så skönt!

Roligt att köra lite olika yogastilar.


Underbart att andas och hitta lugnet❤️


#yoga #indien #yinyoga #lugn #stillhet


Ha en fortsatt skön kväll!


Kram Lena



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards