Alla inlägg under maj 2014

Av Lena - 27 maj 2014 20:42


I kväll var det dags igen för vägning av Claras mysiga igelkotte Zooey   
Hon ökar stadigt i vikt, så hon äter och trivs =)


Här kurar hon ihop sig i skålen på vågen!

 


Lite hemlig gillar hon att vara ;)

 


Nyvaken och nyvägd!!

 


#hedgehog #igelkott #afrikanskpygmeigelkott


Kram Lena

Av Lena - 22 maj 2014 20:46


Vilken härlig eftermiddag/kväll det har varit!


Först rensade jag mitt jordgubbsland och fyllde på med jord!

Riktigt nöjd =)

Lägtar tills det blir jordgubbar!!



 


Sedan har jag övningskört med Clara!!

  


Clara var riktigt duktig med tanke på att det var andra gången hon övningskörde!


Dessutom har vi haft ett underbart väder!!!!


Kram Lena



Av Lena - 21 maj 2014 21:36


Vilken rivstart det blev med träningen!


30 minuters jogg i skogen blev det nu på kvällningen i mina nya fina löparskor =)
Helt underbara skor!


 


Nöjd tjej =)


Dessutom har jag klippt vår gräsmatta!
2½ timme tog det   


#jogging #asics #löpning


Sov gott!


Kram Lena



Av Lena - 21 maj 2014 15:59


Tjohejsan vilken härlig dag!


I dag var det dags för shopping på Team Sportia!
Det var nämligen på Team Sportia jag valde att ta ut min vinst på 5000 kr som jag vann när jag var med i

Tactiq Team Nutrilett 5:2 - 2013    


Vilken härlig känsla att få plocka på sig dom varor man verkligen vill ha utan att behöva tänka på vad det kostar!!   


Jag valde att köpa träningskläder idag!

Har lite mer än hälften av beloppet kvar på presentkortet efter dagens handling!!


Asics träningsskor:

 


Träningsset North Bend (kortärmad tröja, långärmad tröja, strumpor och ett par långa tights)

 

Lite blandat: korta tights, kortärmad tröja, strumpor

 


Nu ska här tränas!!!


Nästa gång ska jag kika på bla bikini och sport-bh   


#nutrilett #asics #tactiqpr #tactiq #craft #northbend #träning #jogging #teamsportia #karitraa #athletic #seger


Ha det bäst i solen   


Kram Lena

Av Lena - 20 maj 2014 06:13


Efter gårdagens intensiva regn längtar jag i dag efter blå himmel och sol!!

 


Önskar Er alla en underbar tisdag!


Kram Lena

Av Lena - 19 maj 2014 19:17



I dag har jag haft en riktig skitdag!

Huvudvärken dök upp som ett brev på posten tidigt i morse och höll sig kvar hela dagen trots piller!


Direkt jag kom hem fick jag ett migränanfall och jag la mig omgående!

Efter lite mer medicin har det värsta lagt sig och kvar är "bara" en molande huvudvärk =/


Usch o fy!


 


Blir en tidig kväll för Söderblomskan ;)


I morgon är det dags för fastedag igen!
Lika bra att koka lunchäggen redan i kväll!


#52metoden #periodiskfasta #ägg #motion #migrän


Kram Lena

Av Lena - 15 maj 2014 06:23


Söta lilla Zooey!


 


Zooey mår toppen!
Hon äter och växer =)
Mjölmask är en av favoriträtterna!

 

#hedgehog #igelkott #afrikanskpygmeigelkott


Ha en underbar torsdag!


Kram Lena


Av Lena - 9 maj 2014 21:39


Har precis varit ut till hönsen och hämtat in dagens skörd med ägg!

Vad fick jag då höra om inte göken!!!

Så underbart härligt att höra den tycker jag!

Blir så glad i hela kroppen av att höra den ropa i skogen!


 


Njut av livet!!


Kram Lena



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards