Alla inlägg under november 2010

Av Lena - 30 november 2010 19:47


I dag var jag i Sandviken för att kika på lite julklappar!

Gissa om jag blev glad då jag hittade polkagriskäppar!


    


Det har blivit en tradition att ha sådana hängandes i vår julgran!

Men, det är fler än vi som tänkt så =/

I flera år har jag blivit utan pga av slutförsäljning!

Därför skrattade jag nästan högt av glädje när jag hittade dessa i dag = ))))

Stefan frågade varför jag inte köpte hela lagret, men jag känner att nånstans går gränsen = )


Har även varit på återbesök hos sjukgymnasten i dag = )

Hon tyckte jag hade skött mitt träningsprogram bra = )

I dag fick jag även en akupunkturnål i nacken samt lite ultraljud!

Skönt!


  


Kram Lena

Av Lena - 30 november 2010 06:12


Tidigt uppe även denna tisdag!


  


Denna bild passar alldeles ypperligt denna vinter!

Dockk tror jag att vi har mycket mer snö än vad det är på bilden!

I natt har det kommit minst 1 dm snö och det är -11 grader kallt!

Usch o fy!


Veckans vägning har naturligtvis förekommit och denna vecka blev det tyvärr ett plus på vågen = /


  


Vågen visade + 0,4 kg!

Sammanlagt -2,4 kg!


Nya tag denna vecka = )


Ha en bra tisdag!


Kram Lena

Av Lena - 29 november 2010 21:17


Örhängen 100 kr/par!

Set (örhängen+halsband) 250 kr!


      


denlillaboden


Kram Lena

Av Lena - 29 november 2010 19:33


Nu har jag uppdaterat lite på min sida med bla smycken i silver = )

Kika gärna in: denlillaboden

 

denlillaboden finns även på Facebook!

Bli gärna medlem där och se nyheterna snabbt!

 

Mer info och priser hittar du på denlillaboden!

 

Just nu rea på alla armband och många halsband!

 

Lite julklappstips!

        

 

Ha en fortsatt skön kväll!

 

Kram Lena

 

 

Av Lena - 28 november 2010 20:32


Så är 1:a advent snart ett minne blott!


  


Jag har haft en varierande dag i dag!

Upp tidigt för att städa IP efter den trevliga festen i går kväll!


Sedan har jag vilat lite = )


Nu på kvällskvisten har jag försökt fått det lite advenstfint här hemma!

Har inte hunnit före pga alla förberedelser till festen!


Har även gjort klart flera beställningar med både betonglyktor och smycken  = )


  


Önskar Er en fortsatt trevlig kväll!


PS. Kallt ute! Just nu ca -18 grader kallt = /


Kram Lena

Av Lena - 28 november 2010 13:22

Måste få visa vilken härlig gäst som har flyttat in på Nygårds = )

Duvan Olle har kommit!


      


Nu vet jag dock inte om han bor hos oss eller ej, men han finns på vår gård ofta.

Olle har befunnit sig här ca 1-2 veckor!

Idag när jag var ute hos djuren var Olle med mig i stallet hela tiden = )


Någon av er som vet mer om duvor?

Tips och råd mottages = )


Ha en skön dag i vintervädret!


Önskar Er en trevlig 1:a advent!


  


Kram Lena

Av Lena - 27 november 2010 16:57

Haha!

Börjar känna mig som värsta tonårstjejen som tar bilder på sig själv och lägger upp på bloggen = )))))))


Före färgning:

  


Efter färgning:

  


Kanske inte syns så stor skillnad, men det är det i verkligheten = )))


Nu är det dags att bestämma vilka kläder som ska få gå på fest!

Klädångest som vanligt!


Ha en trevlig lördagskväll!


Kram Lena

Av Lena - 27 november 2010 09:19

Så här ser det ut hos oss i detta nu!

Massvis med snö och - 7 grader kallt!

Natten har bjudit på 2 dm snö och det kräksnöar forfarande!


    

Svårt att visa hur mycket snö vi fått = /


Nu dags att åka till IP för att duka till Höstfesten som går av stapeln i kväll = )))


Kram Lena


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards