Alla inlägg under november 2010

Av Lena - 21 november 2010 12:27

             


Dagen tema hos Fototriss är i En resa!


Mina bilder kommer från min resa till Tjeckien i september!

En vecka med fortbildning i utomhuspedagogik!

Underbar upplevelse!


      


Ha en underbar söndag!


Kram Lena



Av Lena - 20 november 2010 15:59


Dagens "hobbymässa" i Sandviken blev en enorm besvikelse!


Dåligt med besökare och usel försäljning som följd!

Inte värt att lägga ner hela fredags em/kväll och en hel lördag för detta!


Marknadsföringen måste ha varit lika med noll!

Fy och usch!!


Slut som människa efter denna dag!

  


Dessutom stod ytterdörrarna öppna hela tiden så vi hade lika kallt inne som ute = /


Just nu sitter jag och fryser ända in i märgen = /


Som plåster på såret blir det nu hemmagjord pizza och vitt vin!


Jag bryter i hop och kommer igen till Årsundas julmarknad den 11/12 = ))))))


Då hoppas och tror jag att det blir många fler besökare = )


  


Ha en underbar lördagskväll!


Kram Lena

Av Lena - 19 november 2010 18:37

  

Hobbymässa i morgon lördag 20/11 på Drottningen (gamla Baptistkyrkan)

på Hyttgatan i Sandviken

kl.10-15


Jag kommer att ha försäljning av smycken, betong och bivaxljus!

 

 

  

 

  

 

Vi är sammanlagt 17 stycken "utställare" på plats!

 

Håll tummarna för att det går bra = )))

 

Välkomna!

 

Kram Lena




Av Lena - 19 november 2010 15:09


Här kommer min önskan inför julafton!


Snälla tomten jag önskar mig ett gäng läsglasögon eftersom dom är lätta att ha sönder samt att tappa bort!

 

Har just nu bara 2 par, men har märkt att jag är i stort behov av fler = )


Dom får gärna vara i fina färger och ha styrka + 1,0.

 

    

 

 

Jag har varit en snäll tjej hela året = ))))


Kram till tomten från Lena

 

Av Lena - 18 november 2010 19:38

Som jag ligger i = )


30 min crosstrainer

45 sit-ups


  


Dessutom träningsprogrammet från sjukgymnasten!


+++ i dag igen!


Nu är det dags för en apelsin och kallt citronvatten = )

Mums!


Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kram Lena

Av Lena - 18 november 2010 16:28

Funderar på att klippa mig!

Kort!!!

Vad tror ni?

Förslag!!


      


Tar tacksamt emot råd och tips = )


Kram Lena

Av Lena - 18 november 2010 06:43


Jag kan ana en förbättring i min nacke/axel  

Mitt intag av Ipren har minskat per dag!


  


Fortfarande måste jag ta tabletter flera gånger/dag, men det går framåt = )


Jobb i dag som vanligt och i morgon är det äntligen fredag igen!

Tänk vad fort veckorna går = )


Nu på morgonen har vi - 1 grad kallt ute!

Vad har ni för väder??


Ha en underbar dag!


Kram Lena

Av Lena - 17 november 2010 20:33

Träning, träning!

Först:

30 min crosstrainer

45 sit-ups


Sedan:

Träningsprogrammet från sjukgymnasten

 

  


+++ i kväll igen!!!!!

 

Bra jobbat!

 

Avslutar kvällen med en kopp te med underbar honung!

 

Carpe diem

 

Kram Lena



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards