Alla inlägg under december 2008

Av Lena - 26 december 2008 10:43


Glömde visst nämna att i dag är det faktiskt Stefan´s dag ; )

Han har tjatat om det sedan han vaknade ; )


Han har ju nämligen namnsdag i dag!


Grattis min kära man på din "stora" dag!!!


Ang. kohudsmattan så vet jag inte riktigt var man kan få tag i en sån! Vi hittade den här för nästan 3 år sedan när svärfar dog! Den var oanvänd och låg paketerad i en garderob ;  )


Finns 2 "indianer " som brukar sälja grejor på Valbo Köpcentrum (i mittgången strax utanför Kappahl) dom säljer bla kohudar har jag sett!!


Ha det bra!


Kram Lena



Av Lena - 26 december 2008 09:49


God fortsättning på julen alla goa vänner!


Nu vankas här grötfrukost (tomtegröt) som Hannah ha önskat sig, så det är bara att kila upp och väcka dom tre barnen!


Sedan ska vi bege oss til Sandviken för att handla lite mer julmust ; )))


Ha en underbar dag!


Kram Lena



Av Lena - 25 december 2008 23:21


Dags att slumra in........



Av Lena - 25 december 2008 22:49


I går såg det ut så här under vår gran ( en del av den); ))))))))


Man kan också se en bit av vår nya matta  i rummet!

En äkta kohud, precis en sån som Malte och Snoken har hemma ; )

Märta blev så glad när hon fick en lika som dom ; )


Kram Lena




Av Lena - 25 december 2008 22:42


Märta var så himla trött för en stund sen att hon fick ta sig en tupplur i mitt knä när jag kikade på TV!


Söt eller hur?


Har bla sett programmet om Mamma Mia på kanal 3!


Om ni tycker att jag verkar extra tjock om magen kan jag tala om att jag inte är gravid utan det är min kära vetekudde som jag har under tröjan ; )))))))))))


Ha,ha!!!!!


Av Lena - 25 december 2008 20:03


I dag på eftermiddagen har vi varit i storstaden Gävle och ätit julmat hos min kära mor ; ))


God mat och mumsig fika!

Fick även flera fina julklappar ; )))

Tack mamsen!


Väldigt halt på vägarna ska tilläggas!!


Nu ska här kikas lite på TV!


Kan bara inte bestämma mig för vad jag ska titta på!


Om en stund blir det kvällsfika med bla skinksmörgås!


Ha en fortsatt underbar juldag!!!!


Kramisar Lena



Av Lena - 25 december 2008 10:12


God fortsättning på julen alla vänner ; )))))


Julafton var så där lugn och stillsam som man bara kan önska sig!


Glada och nöjda barn!


Mätta och belåtna hela familjen!


Vi tittade på min film som jag fick i julklapp: Mamma Mia

Så himla bra!!!!!!!


Sedan sjäng vi ABBA singstar som Gustaf fick i julklapp!


Kvällen avslutades i Årsunda kyrka där det var julgudstjänst 23.30 i går ; )))

Fint och stämningsfullt och mycket folk!


Denna dag blir nog lika lugn som gårdagen ; ))))


Kramisar Lena



Av Lena - 24 december 2008 10:30


Visst är det härligt ; ))


Hade inte tänkt skriva något inlägg i dag, men,men!


Hoppas ni alla får en underbar dag med massor av klappar och mys!


Har någon sett tomten???????


Kramisar Lena



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards