Alla inlägg under februari 2009

Av Lena - 25 februari 2009 22:03


Sov gott alla kära vänner!

Syns o hörs i morgon!


TÄVLING!!!


Kram Lena



Av Lena - 25 februari 2009 19:59



Nu har jag stickat färdigt 4 mössor ; )

2 vita (natur)

2 flerfärgade


150 kr/st  maila info@lantrasgarden.se eller lämna en kommentar om ni vill köpa er en mössa!


Just nu är mitt nästa projekt att sticka lite gästtossor, perfekt att ha att låna ut till gäster som är lite frusna om fossingarna ; ))))))


Kram Lena




Av Lena - 25 februari 2009 15:31


Tror ni våren är på väg?


Idag är det plusgrader ute ; ) Takdropp och snön börjar försvinna från bilvägarna!

Det är blött ute  ; ))))


Hoppas det vänder nu så att det blir varmare och ljusare ute ;  )

Om våren är på väg säger jag bara;


Välkommen ; ))))))))




I dag har det varit lugnt på jobbet, många barn har ledigt nu när det är sportlov!

Vi hade 12 barn till lunch i dag och i vanliga fall har vi 31 stycken!!

Skönt!




I dag har jag fått en massa stickor av min kära arbetskamrat som inte hade någon användning fär dom längre!

Jag tackar och bugar!!!!!



Nu är diskmaskinen och tvättmaskinen i full gång!

Snart ska jag vika en massa rentvätt, en stor hög som bara ligger och väntar! Ännu större tror jag högen med smutstvätt är ; )))))


Ha en fortsatt bra dag!


Kram Lena


Av Lena - 25 februari 2009 08:36


Lite sent inlägg i dag!


Hade bråttom till jobbet i morse så jag hann inte skriva innan jag åkte hemifrån ; )))


Hoppas ni alla får en underbar onsdag!


Kram Lena



Av Lena - 24 februari 2009 21:30


Nu är det avklarat:


20 km cykel

30 situps

10 armhävningar


Har nu avslutat kvällen med en tallrik havregrynsgröt ; )

Mums!!!!


Dags att lägga sig!


I morgon börjar jag tidigare än vad det var tänkt! En av mina arbetskamrater halkade omkull i går på jobbet och gjorde illa handen!

Det visade sig vid ett läkarbesök idag att hon brutit ett finger! Sjukskriven i 3 veckor blev hon!!!!!


Ha det gott!


Kram Lena


Av Lena - 24 februari 2009 17:36


Nu har jag ätit årets ranson med semla ; ))))

Så gott så!


Nu är det hög tid att ge sig ut i stallet och mocka åt hästarna!

Sedan ska jag städa åt dom två kaninhonorna som förväntas få kaninungar inom en snar framtid!

Så spännande varje gång!


Eftersom jag mumsat i mig en semla måste jag ta en tur på motionscykeln innan jag lägger mig i kväll!

Vad ska ni andra göra denna kväll!?







Av Lena - 24 februari 2009 07:19


I dag ska jag unna mig en semla ; ))))




Av Lena - 24 februari 2009 06:55


Alla valpar har klarat sig från avlivning!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards