Alla inlägg under januari 2016

Av Lena - 8 januari 2016 18:55

     



Här kommer några härliga bilder från Avsallar som Stefan tagit idag😍

Det blev en cykeltur i solen och sedan en härlig stund i bastun!


Avis är jag 😊


Ha en skön fredagskväll!


Kram Lena

Av Lena - 8 januari 2016 08:27

 


Så startar ännu en dag utan vatten i huset😔

Temperaturen ute har stigit från -21 till just nu -13, alltid nåt positivt😊


En annan sak som är bra är att det finns vatten i stallet och att vattenpumpen går som den ska!

Men nånstans mellan stallet och huset har det frusit❄️


Hårfönen har åter tagit sin plats bredvid vattenledningen som tar in vattnet i huset, hjälper kanske inte men hoppet är det sista som överger en😂

Bra kvalité på fönen förresten. Den gick hela dagen i går utan problem.

Vi får se hur länge den orkar idag!!


Ha en bra dag och håll tummarna för att vattnet börjar rinna i ledningarna igen🙋


Kram Lena

Av Lena - 7 januari 2016 08:31

 


Det är lätt att hålla sig för skratt när allt vatten i huset har frusit!!

Jävla skit, helt enkelt!


Blir en dag hemma och försöka få i gång det hela igen😏


Trist, trist!!!

Blir galen snart👹


Kram Lena

Av Lena - 6 januari 2016 15:11

 


I morgon är det dags att återgå till vardagen igen.

Jobbdagar torsdag o fredag!

Det har varit otroligt skönt och välbehövligt med några dagars ledighet.


Nästa gång jag har semester styr jag kosan till vårat smultronställe i Turkiet✈️


Ha en skön fortsättning på dagen🙋


Kram Lena



Av Lena - 5 januari 2016 14:10

 

Så kom den till slut, efterlängtad av många!

Snön❄️❄️❄️❄️


Vitt o fint ute!


Rapport från familjens resenär Stefan: boarding av planet är genomfört, dock nästan 1 timme sen.

Kommer att anlända sent i natt till lägenheten!

Hoppas resten av resan går som planerat😊


Ha en skön dag🙋


Kram Lena

Av Lena - 4 januari 2016 14:33

 



Har precis inhandlat det sista som Stefan ska ner till lägenheten i morgon!

Återstår att se om det blir en eller två resväskor som han åker med.


Jag ångrar bittert att jag inte följer med denna gång till Turkiet, men det är bara tre månader kvar till nästa gång så jag behöver inte vänta så himla länge på min tur✈️😊


Denna gång packas bla en dammsugare, cykellysen, hålslagare, värmeljus och en hel del annat smått o gott.

Det är tur att det är 30 kilo packning som får tas med✌️👜


Vi får anta att Stefan får det lite varmare än vad jag har här hemma kommande vecka🌞


Rapporter från Turkiet kommer i veckan..


#avsallar #turkiet #lägenhet #sol


Kram Lena

Av Lena - 3 januari 2016 10:52

 


Av Lena - 2 januari 2016 11:28

 


Så var dagens långpromenad avklarad med man och hund!

Blåste ganska mycket så vi valde att gå i skogen vilket var riktigt uppfriskande och härligt!


Snön faller och det är 3 grader kallt ute!

Helt okej👍


Ha en skön dag!


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards