Alla inlägg under november 2009

Av Lena - 11 november 2009 07:46


Oj, vad det rullar på = )

Redan onsdag!


I natt har det kommit lite snö, marken är vit, men förmodligen går det bort om en stund.

Det är ca + 1 grad ute!


I dag händer inget speciellt,det är jobb först hela dagen, sedan hem och städa inför Hannah´s födelsedag på fredag = ))))


Ha en underbar onsdag!


Kram Lena


hello  

Av Lena - 10 november 2009 05:59


God morgon = )

Tidigt i gång i dag!


Försöker hålla humöret uppe trots fortsatt värk både här och där!

Dock har jag tagit mig till jobbet och börjar 6.30 Sitter just nu vid datorn med en kopp kaffe och vaknar till = )))


Hoppas ni alla får en underbar tisdag!


Kram Lena


trött katt  

Av Lena - 9 november 2009 18:28

Snart kan jag turnera som Ipren-mannen!

Jag har nämligen ryggvärk, mensvärk och huvudvärk!!

 

Vilken härlig kväll!

 

Usch o fy!

 

//Lena

  

 

ipren  

Av Lena - 9 november 2009 15:55

Varför spar man på en massa skit!?


Spar, spar,spar i tron av att man kommer att använda saker och ting senare!?


Skulle behöva slänga hur mycket skit som helst här hemma eller lämna till någon loppis!

Blir så himla stökigt av alla dessa pryttlar som tar onödig plats!


Tänk att det ska vara så svårt att bara kasta bort det  = )))


Hur gör ni andra med alla grejor!?


Detta måste vara ett typiskt I-lands problem = )

Man har för mycket saker helt enkelt!!


Nej, fram med stora svarta sopsäcken nu Lena och börja kasta!!!!!!


Ha en fortsatt bra måndag i det dystra vädret!


Kram Lena


sommar  

Av Lena - 9 november 2009 06:34


Helgerna går supersnabbt som vanligt!

Äntligen har jag vinterdäck på bilen!!

Tack för det Stefan = ))))


Denna¨vecka har vi en 18 års dag i familjen som ska firas!!!

Hannah fyller nämligen 18 år på fredag!

Oj då, fredagen den 13:de = ((

Men, det ska nog gå bra = ))))))


Nu ska jag dra i väg till jobbet!!!


Ha en underbar början på denna nya vecka!


Kram Lena


god morgon2  

Av Lena - 8 november 2009 12:41

3 halsband i olika färger:


Lila sötvattenpärlor

  


Rosa sötvattenpärlor

  


Vita glaspärlor

  


Kika in på denlillaboden och var gärna med i min tävling som jag har där = )))


// Lena


Av Lena - 8 november 2009 09:51


GRATTIS till alla pappor!


Men, det största GRATTISET ger vi tilll pappan i vårat hus nämligen Stefan = )))))))))



Ha en skön söndag!


Kram Lena

  




Bloppis-annons
Av Lena - 7 november 2009 21:30

Ängelörhängen 100kr/par!

Öronkrokarna är av äkta silver.


Perfekt present eller julklapp!


Fri frakt!


Fler smycken på: denlillaboden


// Lena


  


Smycken, Säljes - Sandviken (Gävleborgs län)
Pris:    100:-

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards