Alla inlägg under november 2020

Av Lena - 15 november 2020 12:09


Magen har hämtat sig, tack & lov🙏
Däremot har jag fortfarande huvudvärk de lux samt lite snorig 😔


Ska muntra upp mig själv med ett magiskt fotbad!

Slappna av & njuta av lavendeldoften i fotsaltet🌺



 



Önskar Er alla en underbar söndag🕊


Kram Lena💕


#fotbad  #fotsalt  #diy  #epsomsalt  #lavendel  #bikarbonat  


Av Lena - 14 november 2020 09:53



Så himla typiskt!

Jobbat hela veckan utan problem 🌸


Helt slut när jag kom hem efter jobbet i går🤭

I natt vaknade jag av att jag hade otroligt ont i magen & sedan

blev det toabesök hela tiden under 1 timme.


Vaknar med värk i huvud & kropp.

Magen är fortfarande i uppror om än inte lika illa som i natt😟


Har verkligen sett fram emot denna helg med mys, vila osv!

I stället blir det så här🙃


 

Jaja, får försöka göra det bästa ut av situationen & tänka positivt 💕

Finns ju dom som mår mycket sämre än jag🕊


Önskar Er en underbar lördag!

Ta hand om er🥰


Kram Lena💕

Av Lena - 8 november 2020 09:09


Vill du hänga på & göra underbara rollers med oss😍


Torsdag den 19/11 kl.19.30 träffas vi via zoom & gör rollers tillsammans!


   

Det kostar 100 kr & du får allt material skickat hem med posten från mig🌸


Rollers vi ska göra är:


 Happiness (orange & pepparmint)

Sleep (lavender & frankincense)

Breathe ( rc & lemon)


Skicka ett mail till mig så berättar jag mer🌺


lena.soderblom@gmail.com


PS. Detta gäller enbart icke medlemmar i Young Living


Kram Lena💕


#rollers #eteriskaoljor #essentialoils #younglivingessentialoils #youngliving

#zoom #måbra #giftfritt #lowtox #lowtoxliving

Av Lena - 7 november 2020 14:50


Rena lyckan när man hittat storpack bikarbonat 🌸


Jag använder ju mycket bikarbonat i mina DIY's här hemma!

Det går åt en hel del😅


Men idag när vi var på Rusta och handlade hittade jag bikarbonat i storpack till bra pris👍

🌟900 gram för 39.90🌟


Den kan användas både till bakning & städning!


Perfekt🌷

 


Jag passade på att köpa 2 st😅


Ha en underbar lördagskväll!


Kram Lena💕


#tips  #bikarbonat  #storpack  #diy  #fotsalt  #badsalt  #laundryboost  #eteriskaoljor



Av Lena - 6 november 2020 20:17


I kväll blev det ännu en härlig meditation🌸

6/100


Utmaningen att meditera 15 min varje dag i 100 dagar är så underbar!
Så fantastiskt att ta sig tid en gång per dag för att meditera🙏

 


Kvällens meditation hittade jag på youtube:


https://www.youtube.com/watch?v=3U_l1-Rszhs&t=3s


Helt underbar meditation!
Rekommenderas👍🏼

Önskar Er alla en underbar kväll!

Kram Lena💕


Av Lena - 5 november 2020 17:37


Det gäller att använda oljeburkarna till sista droppen💦


I kväll har jag gjort "laundry boost" 🌸


Jag använde mig av tomma burkar av lavendel, lemon och en sleeproller🌷

     
Doftar ljuvligt & är giftfritt😍


Frågor/funderingar om eteriska oljor maila:


lena.soderblom@gmail.com


Ha en skön torsdagskväl!


Kram Lena💕


#eteriskaoljor  #youngliving  #lavendel  #sleep  #lemon  #lowtox  #giftfritt  

Av Lena - 1 november 2020 19:41

 

Första dagen av ”100 dagar av stillhet”🙏


Antagit utmaningen att meditera 15 min varje dag i 100 dagar🌺


I dag blev det en meditation för avslappning & trygghet🌟

Så skönt och välbehövligt!

https://m.youtube.com/watch?v=apKg1o-07wU


En utmaning att varje dag hitta och ge sig själv denna tid för meditation!!


Kram Lena 💕


#hundradagaravstillhet #meditation #avslappning #trygghet #vila #utmaning

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards