Alla inlägg under januari 2009

Av Lena - 18 januari 2009 21:16


Så har då magsjukan kommit hit till Nygårds!


Clara har kräkts 5 gånger och är yr och dålig!

Hoppas verkligen att vi andra klarar oss ; )

Hon blir med andra ord hemma från skolan imorgon!


Lilla gumman!


Av Lena - 18 januari 2009 20:48


Emil Jönsson och Robin Bryntesson vann team-sprinten i Canada!!!!!!!


Vilka grabbar!

Heja,heja!!!!!



Av Lena - 18 januari 2009 20:20


Nu har jag cyklat 2 mil och gjort 20 situps!


Nu är det dags för Emil Jönsson och FINAL!!!





Av Lena - 18 januari 2009 18:31


Nu har det kikats på skidskytte i 2 omgångar ; )


Stefan har åkt till Arlanda för ett möte och vi andra har precis ätit lite mat!

Pasta och köttbullar blev det så här på kvällskvisten!


Nu ska jag låta maten sjunka lite sedan är det dags att cykla lite på motionscykeln.Jag har haft vila några dagar nu under fotbollscupen så nu är det dags igen!


I morgon ska jag ju väga mig igen! Blir lite nervös ; ))))) Jag vill så gärna gå ner i vikt, så jag skulle nog deppa ihop om vågen visar något annat i morgon!


19.45 ska jag titta på världscupen i längdskidor! Emil Jönsson härifrån Årsunda ska ju vara med, så då måste det hejas ; ))))))))


Hörs efter cyklingen ; )


Kram Lena


Av Lena - 18 januari 2009 09:22


NU är vi hemma igen efter en superspännande semifinal ; )


Clara´s lag kämpade på och förlorade i förlängningen med 2-1!

Himla bra spelat av hela laget ; )))


Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och en liten vila i soffan!


Senare blir det skidskytte på TV:n för hela slanten!


Ha en skön söndag!


Kram Lena



Av Lena - 17 januari 2009 22:31


Hemma igen efter en helkväll på Jernvallen i Sandviken!


Årsunda´s damlag ( Hannah´s ) spelade 3 matcher i dag. Tyvärr  blev det 2 förluster, men sedan avslutade dom med en seger!

Tappert kämpat!


Så nu är det dags att sova för att orka upp 5.45 i morgon och dra i väg till Clara´s semifinal!!!


Håll tummarna för att det går bra för dom!!!!!


Tack o go´natt!


Kram Lena





Av Lena - 17 januari 2009 10:41


Clara´s lag har gått vidare till semifinal ; ))))))))))))))))))

Semifinalerna spelas i morgon med start 7.30!


Hur ska vi orka upp??


Hannah o Stefan har precis åkt iväg till damernas första match för dagen. Jag stannar hemma och sköter markservicen, sedan hämtar Stefan mig för damernas 2 sista matcher (sen eftermiddag o kväll) !!!!

Mycket som ska pusslas med när det är cup hela långa helgen!!!!


Ha en fortsatt skön lördag!


Kram Lena



Av Lena - 17 januari 2009 09:15


Blev sent i går, vi kom hem ca 1.00 i natt!

Fotbollstuneringen fortsätter i dag då Hannah har första match 12.00


Clara´s lag vann 2 matcher i går och förlorade 2!

Hannah´s lag förlorade sin första match i går kväll!


Under förmiddagen ska jag kolla om Clara´s lag gick vidare i cupen, i så fall spelar dom i morgonbitti igen ; )


Här är det -8 graderkallt  nu på morgonen. Jag skulle önska lite mildare väder!


Årsunda´s Emil Jönsson vann i går en värlsdcupsseger i sprint i Canada ( skidor )!

Grattis!!!!!



Hoppas ni alla får en underbar dag i dag!!!!


Kram Lena





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards