Alla inlägg under januari 2009

Av Lena - 11 januari 2009 11:01


Här har jag haft riktig sovmorgon ; )

Stefan var så snäll och tog djuren!


Nu är det dags för lite brunch!


Ute är det runt nollan och blåsigt!


I dag händer inte mycket, förmodligen ska jag kika på lite skidskytte!

På eftermiddagen har Hannah´s lag möte om Gothia ; )


Ha en skön o lugn söndag!


Kram Lena



Av Lena - 11 januari 2009 00:10


Nu är det söndag ; ))


Vilken bra film det var!

Tårarna strömmade nerför kinderna!


Nu är det dags att krypa till kojs!


Syns o  hörs i morgon ;  )


Kram Lena



Av Lena - 10 januari 2009 21:19


Alldeles snart ska Hannah och jag se en film om dom 2 sista överlevande i World Trade Center ( Ground Zero )!!


Förmodar att det blir spännande och gripande!

Den är på TV4 21.30


Kram Lena



Av Lena - 10 januari 2009 16:56


Jag har ett otroligt godissug kan jag bara tala om!!!!!

Men, så fort jag känner av det tar jag antingen ett glas vatten eller frukt!!!!

Än så länge fungerar det bra, men,men!


Det samma gäller läsk!

I går tex när familjen festade till med läsk till tacosen då tog jag vatten!

Trodde inte det skulle fungera, men det gick lika bra ; ))))


I kväll funderar jag på att ta lite vin till maten, men jag har inte bestämt mig än!

Middagen i kväll består av fläskfilé och pasta, ett nytt recept som vi fick tips om i går av en fotbollsmamma tillika kollega till mig ; ))) Tack Karin B!


Om ni har tips och råd när det gäller godissug och annat jobbigt när man vill gå ner i vikt så får ni gärna höra av er ; ))))



Ha en trevlig kväll!


Kram Lena






Av Lena - 10 januari 2009 11:51


Ja, ni är många som väntar på lite uppdateringar när det gäller Märta ; )

Så, nu har jag tagit några innebilder på henne! Hon är inte världens bästa fotoobjekt eftersom hon helst inte vill vara still! Hon vill gärna vara mitt upp i kameran!


Märta har som sagt höga slanka ben, så en framtid som fotomodell väntar henne ; ))))


Hennes mustach och skägg växer på bra, liksom resten av pälsen så vi får väl se framöver hur långhårig hon blir till slut!


Pälsen är inte jättemjuk, utan känns lite sträv!


Håll tillgodo med bilderna! Förhoppningsvis kommer lite utebilder senare under dagen!


Kram Lena



Av Lena - 10 januari 2009 09:04


Japp, då var det lördag igen ; ))

Sitter och väntar på att kaffet ska bli klart!


I dag blir det en långpromenad med min kära man!

Vädret är skapligt, temperaturen ligger runt 0 ; )


Hade tänkt ta mig i kragen i dag och röja här hemma!

Bland annat skulle vi behöva gå genom en massa käder!

Tycker vi har kläder överallt!

Skulle gissa att Clara har massor med urväxta kläder! Det ska bort!!!!


Sen finns det en uppsjö av saker som skulle kunna åka till återvinningen ; )


Nu är kaffet klart ; )))


Ha en bra dag ;)


Kram Lena



Av Lena - 9 januari 2009 22:29


Nu är jag himla trött efter dagens tidiga skift på jobbet ; ))


Så jag säger god natt alla vänner!!!


Jag lovade bild och uppdatering på/om Märta idag, det kommer i morgon i stället ; )))







Av Lena - 9 januari 2009 17:13



Dags att laga till lite taco´s, sedan blir det vila resten av kvällen!


Vad ska ni andra mumsa i er i kväll?


Kanske blir det till att kika på Let´s Dance i kväll!

Inte mitt favoritprogram men i brist på annat!


Ha det bra!


Kram Lena



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards