Alla inlägg under januari 2009

Av Lena - 4 januari 2009 21:50


Dags att sova, i morgon ska jag jobba!

Hur ska jag orka upp????


Puss o go natt!



Av Lena - 4 januari 2009 21:09


Han kan sjunga han ; ))


Av Lena - 4 januari 2009 20:16


Diskmaskins f-n har gått sönder!!!


Vet inte vad som felar!


Den har tagit in en del vatten och sedan la den av!

Blir galen!!!!


NU börjar huvudvärken komma tillbaka också!


Kanske vattenledningen till diskmaskinen har frusit?

Rätt så kallt ute och dessutom har vi rätt så kallt under diskbänken! ; (


Kramisar Lena


Av Lena - 4 januari 2009 18:46


Nu är dom flesta julgrejerna bortplockade!


Granen har åkt ut och stakarna är förpassade till förrådet till 1:a advent i år ; ))


Julstädningen har inneburit att vi börjat städa hela huset, vilket verkligen behövs!


Gamla TV:n har åkt ut, Hannahs gamla skrivbord, mm, mm!


Finns mycket kvar att röja om jag säger så ; )))


Nu har vi precis mumsat i oss tjockpannkaka med grädde och sylt! Mums!!!!!!!!


I morgon jobbar jag första dagen efter 2 veckors ledighet! Oj, oj hur ska det gå!?

Tisdag är jag ju ledig igen och på onsdag har vi planeringsdag!

Bra med en mjukstart! ; )))))))))))


Ha en fortsatt skön söndagskväll!


Kram Lena



Av Lena - 4 januari 2009 14:17


Nu ska jag ta mig i kragen och städa bort julen!


Har tröttnat helt på alla julegrejer ; ))))


Vädret har blivit lite bättre nu, bara -11 grader!


Har ni städat undan julen???


Kram Lena

Av Lena - 4 januari 2009 09:29



Usch o fy , här är det - 20 grader kallt!!!!!!!

Gillas inte!


Hästarna får äta frukosten inne och gå ut om en stund när det förhoppningsvis har blivit lite varmare!


Nu eldas det i kakelugnar här hemma vill jag lova!


Nu ropar kaffet i köket!


Kram Lena


Av Lena - 3 januari 2009 21:57


Dags att bädda ner sig!


Fryser som en skit! Vetekudden är spårlöst borta???

Vem har tagit den utan att fråga!?


Ska försöka läsa klart min bok innan jag somnar i kväll!

Den är bra, men jag blir så himla trött när jag ligger i sängen och läser att jag inte orkar läsa så mycket innan jag måste släcka ; )))


Sov gott alla vänner ; )


Kram Lena





Av Lena - 3 januari 2009 17:12


Nu är det bokat och klart!


Egypten i sommar 2 veckor all inclusive ; )))))))))


http://arabiabeachresort.com/swedish/index.htm


Så himla skönt!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards