Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Lena - 3 oktober 2008 20:01


Tjoho, i morgon är det kanelbullens dag!!!!!


Hur många av er är det som ska baka kanelbullar i morgon???

Alla ni andra, tala om hur ni ska göra ; ))))


Jag har precis bestämt mig för att göra det!!!

Det var länge sedan jag tog mig tid att baka bullar, men i morgon ska jag göra det ; ))))

Kanske bakar jag lite annat också när jag ändå håller på!!!


Kram Lena



Av Lena - 3 oktober 2008 16:46


Japp, nu har det regnat hela dagen lång och blöt blir man!!!


Jag hoppar över den långa promenixen med Agnes i dag!

Mina bästa regnkläder finns nämligen på jobbet!


Försöker ta mig i kragen och få det städat inne istället ; )))

Går ganska bra faktiskt!


Har just fått Hannah att slänga 3 par skor som var alldeles utnötta och tog en massa plats i hallen!


Var kommer alla skor ifrån????

Vågar inte räkna hur många par som står i hallen , men det är bra många kan jag lova!

Apropå skor skulle jag behöva nya gummistövlar att ha här hemma på gården!

Någon som sett några snygga till bra pris??


Ha det bra så länge!


Kram Lena




Av Lena - 3 oktober 2008 06:03


Ja, så är det fredag igen!


Veckorna går så himla fort att man knappt hinner med ; ))

Snart är det jul igen!!!!


Uppe tidigt i dag igen ; )

Det är min öppningsfredag. Det ska bli skönt att få komma hem ganska tidigt! Kanske jag hinner med en långpromenad med Agnes innan det blir mörkt!

Hemma hos oss blir det tvärmörkt eftersom vi saknar gatubelysning, så det blir pannlampa på om man ska gå när det är mörkt ; )))))))


Ha en skön dag!!!


Kram Lena



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards